April 2021 uitgerekend

@Esthy:
Nee, geen probiotica meer geprobeerd. Heb het idee dat deze voeding voldoende is voor het moment. Het gaat goed met de krampjes. We zijn nu weer een weer aan het indikken met jbm, soms met resultaat, soms zonder. Is dit herkenbaar?
Ik ga zelf binnenkort acupunctuur proberen voor mijn darmen. Ik ben benieuwd..
 
Even een hele andere vraag. Hebben jullie alweer seks gehad en hoe hebben jullie dat ervaren?

Toen Eli 8 weken was hebben we het voor het eerst weer geprobeerd. Ik merkte al snel dat ik het toch nog niet fijn vond voelen van binnen en toen zijn we er weer mee gestopt. Inmiddels weer een paar weken verder maar ik denk dat ik toch nog even wat langer wacht.
 
Hoi! Als je je nog niet helemaal op je gemak voelt dan is wachten toch prima? Al wel weer een poging gewaagd 6,5 weken na de bevalling. Ging redelijk goed wat betreft pijn, maar we hadden wel een lange "aanloop" zeg maar. Alleen tegen het einde vond ik het niet meer echt prettig. En vond het een beetje moeilijk om me helemaal te focussen op wat we aan het doen waren. Nog niet helemaal enthousiast, maar heb het idee dat dat wel weer komt als we het vaker doen ofzo...
 
@esthy de knop omzetten lukte mij toen ook niet echt goed en een kreunende baby die toen naast ons lag hielp ook niet mee hahah. Moest toch ook weer wennen dat je lichaam er ook is om van te genieten. Dat komt vast wel weer terug inderdaad.
 
@Jasmijn:
Ja vorige week en deze week (8.5, 9.5 week). De eerste keer zijn we gestopt door de pijn, de tweede keer ging al beter. Is even wennen denk ik. Ik heb wel nog hechtingen of in ieder geval een litteken van de knip/scheur. Hierdoor voelt het ook een beetje eng..
 
Van de week een afstoombericht getypt maar zo te zien niet geplaatst.
We zouden 3 daagjes naar mijn schoonouders gaan. Die hadden een midweek een mobile home in Limburg gehuurd. Maar de oudste had besloten dat hij daar echt niet ging slapen. Krijsen brullen etc en het stopte echt niet.Uiteindelijk was het half 11 en zijn we dus maar naar huis gereden. Guus is daar blijven slapen. Jaja zijn eerst logeerpartij. Volgende ochtend weer 1.45 uur rijden. Tussen de middag weer niet slapen. Alleen al bij het zien van dat kamertje ginf hij door het lint. Het was ook wel 31 graden op die.kamer en mega mega klein. Gelukkig in de auto wel 30 minuten geslapen vanuit de speeltuin. S avonds zou hij op een centerparcs park gaan slapen bij mijn schoonzus. Maar ook daar vertikte hij het om te slapen dus we konden weer terug. Uiteindelijk dus 3 dagen heen en weer naar Limburg kunnen rijden. En overdag ook nog vaak driftbuien. Waarschijnlijk ook van de warmte en vermoeidheid. Maar men wat kostte dit veel negatieve energie. Guus deed het gelukkig goed en slaapt eigenlik altijd wel 9.5 uur.

@esty hier kan onze peuter er nu ook wel uitkomen, maar met slaapzak nog niet.

@ jasmijn eigenlijk nog niet geprobeerd. We hebben pas na 12 uur rust en dan heb ik geen zin en ga ik liever slapen. Komt wel als Guus s avonds ook gewoon slaapt.
 
Bleek dat ik ook geen berichten kon plaatsen. Heb ook de app helemaal moeten verwijderen en daarna nog uitloggen en weer inloggen en nu kan ik ook weer mee praten
 
Terug
Bovenaan