April 2021 uitgerekend

De app deed inderdaad erg raar, had ik ook last van maar nu doet die het weer.


@jippie jeetje wat een zware dagen. Hij was duidelijk niet in zijn hum. Hoe is het nu met de driftbuien?


In alle eerlijkheid vind ik het momenteel zwaarder met mijn 3,5-jarige dan met Eli. Ik zei gister nog tegen mn man dat onze oudste meer huilt dan Eli haha. Ze kan op momenten zo driftig en boos zijn. Ik weet dat het maar een fase is voordat ik mn lieve dochter weer terug heb, maar zwaar is het wel. Deze gedachte is een goede houvast voor mij.
 
Jasmijn alles is een fase haha. Daar houd ik me ook aan vast.

Maar ik vind de oudste ook pittiger dan Guus. Toevallig zeiden wij ook al nou hij huilt meer dan Guus.
Het gaat momenteel veel beter. Hij wilde afgelopen week eerst ook niet in zijn eigen bed slapen dus we hebben 1 nacht hem even 10 min bij ons gelegd en toen gezegd We gaan nu naar je eigen bed en dat was goed en de avond erna hebben we het niet meer gedaan. Als iets namelijk 2 keer gebeurd dan moet het bij hem altijd zo. Alles moet namelijk altijd hetzelfde gaan. Zondag heeft hij bij mn ouders geslapen en dat ging zonder problemen en zonder huilen of nee. Maandag was hij daar heel gezellig en gisterenavond had ik beide jongens voor t eerst echt alleen op een moment dat ze naar bed en fles moesten. Gelukkig was de oudste dus goed gehumeurd en werkte echt goed mee. Geen 1 keer nee of huilen en nu is hij bij de opvang. Ben benieuwd maar het lijkt weer goed te gaan.

Ojaa met Guus net weer even gewogen en gemeten. Gewoon omdat ik het fijn vind om elke 2 weken even te gaan zodat ik weet hoeveel voeding hij mag en voor zijn 1e jaars Boek. Hij was weer 500 gram aangekomen en weegt nu met 10.5 week 6210 gram en is 62.6 cm. Hoe is het met jullie baby's?
 
Zahra had gisteren de tweede afspraak bij het consultatiebureau. Papa is met haar gegaan. Ze is weer goed gegroeid en goed op gewicht. Ze is van 3240 naar 5280 gegaan. Ze is van zondag 10 weekjes.
We geven haar nu sinds eergisteren alle flessen 150 plus 5. Ze spuugt wel nog altijd veel, maar vooral waterig zeg maar, en dat was volgens de kinderarts niets om ons zorgen over te maken.
Ze is echt flink getint geworden, heerlijk om naar te kijken. Ze brabbelt al flink, vooral in de ochtend. We genieten enorm van haar, al had ze met het warme weer wel even flinke nukken. Maar dat is vast herkenbaar.
 
@jippie: fijn dat het logeren nu beter ging! Wst een pittig weekend heb jij gehad en dat met dat weer ?. En Jasmijn en Jippie: Ik herken ook wel een beetje wat jullie zeggen! Dat was hier ook even zo, maar Wieger slaapt nu beter, gaat makkelijker naar bed, omdat we spijlen uit zijn bed hebben gehaald en hij zelf eruit kan op een veilige manier (wat hij nooit doet) Heb nu alleen een baby die wat vaker huilt (sprongetje) en soms kan ik haar dan niet meteen oppakken, dan sta ik net billen te poetsen ofzo, en dan voel ik me zo schuldig. Mijn zoontje heb ik nooit echt laten huilen. Neelie heeft denk ik nu al het tweede kind syndroom ?.
Gisteren naar het consultatiebureau geweest. Ze is morgen 8 weken en weegt 4700 en is 56 cm, heel mooi gemiddeld werd aangegeven.
 
Wat groeien de kindjes mooi zeg!
Esty valt hij dat niet uit bed als de spijlen eruit zijn? Ik durf echt nog niet aan een groter bed met onze driftkikker.
Babymomma onze oudste heeft ook echt heel veel gespuugd. Hele bogen spuugde hij, maar hij groeide heel hard en leek er zelf niet zoveel last van te hebben. Ja de eerste 3 maanden, maar ik denk dat dat ook krampen waren. Wij vonden het heel irritant, want we durfden niemand zomaar een fles te laten geven. Bang dat ze dan onder gespuugd zouden worden. Toen hij meer vaste voeding kreeg ging dat echt veel beter en nu spuugt hij echt nooit meer.
 
Terug
Bovenaan