April 2021 uitgerekend

Ook hier een vroege echo over precies twee weekjes. Ik ben morgen 6 weken zwanger.
Twijfel er zelf over om naar een pretecho-bureau te gaan. Dat kan vanaf 6,5-7 weken. Maar aan de andere kant voelt dat ook zo ongeduldig van mezelf. 

Deze week is m'n laatste week vakantie. Ik pak nu vaak een slaapje mee met mijn zoontje. Benieuwd hoe dat vanaf volgende week gaat als ik weer 4 dagen in de week moet werken. 

Ik heb vandaag een kloppend hartje gezien! Erg blij. Ik ben 1 dag vooruit gezet naar 1 april. Maar aangezien ik bij mijn 1e kind 11 dagen overtijd liep zal ik hier vast niet de eerste zijn die bevalt ;)

@Jippie, hopelijk vallen je kwaaltjes mee op vakantie en kan je daar lekker genieten!
@Junidochter Ik wist niet eens dat dat bij sommige praktijken standaard is, wel fijn eigenlijk.
@Dannie Is dat bij jouw praktijk net als bij Junidochter ook standaard of heb je die zelf aangevraagd? Ik heb nu alleen maar de 12-weken echo gepland maar dat wachten daarop duurd zeker lang haha, misschien dat ik toch ook een 8 weken echo ga inplannen voor de geruststelling, ik weet het nog niet helemaal. Geniet nog lekker van die extra slaapjes en vrij zijn.
@Margrietb Wat fijn voor je dat je dat gezien hebt, lijkt me een geruststelling. Je eerste kindje liet je dus mooi even wachten, zeggen ze niet dat de tweede meestal eerder komt of heb is dat een fabeltje haha

Hoi Meiden,   ik ben nieuw hier! Ik lees al ffies mee en toch maar besloten om me aan te melden. allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik was 01-07-2020 gestopt met de pil en 09-08-2020 al een positieve zwangerschapstest in handen. Ik ben deze week bij de VK geweest en het hartje klopte mooi ❤️ 6+4 nu volgens de vk. Uitgaand van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie is het 7+4 ...

Gefeliciteerd iedereen! 
Ik ben zelf afgelopen weekend positief getest en mijn uitgerekende datum is 26-04-2021. Mijn borsten zijn opgezet, pijnlijk en worden steeds groter. Ik ben benieuwd of iemand van een vorige zwangerschap weet hoelang dit nog door groeit?
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het erg spannend! Vind het ook lastig te bepalen wat ik allemaal kan doen met sporten aangezien ik nogal fanatiek ben. Deze week maar een stapje teruggenomen want was naast een beetje bang ook erg moe. 
Verder heb ik geen honger en zet mij er echt toe om te eten. Mijn buik hoor ik ook vaak borrelen.
De verloskundige praktijk die ik gister had gebeld zat al vol voor die periode. Dus hoop dat die waar ik mij nu heb aangemeld mij wel kan aannemen. Ben benieuwd of er een babyboom komt. Misschien ook al eerder dan april door de lockdown. 
Groetjes

Terug
Bovenaan