April 2021 uitgerekend

Guus is heel vroeg wakker voor zijn doen. Maar de oudste ging onder driftbui naar boven. Hij werd na een uur wel wakker en wilde mama en niet oma. Hij was helemaal bezwet dus slokje water gegeven en toen is hij weer gaan slapen. Dus nacht 1 ging goed. Echt heel blij mee.
 
@babymommaaa wat spannend en leuk dat je al gaat beginnen met oefenhapjes. Het is denk ik waar je je goed bij voelt hoe je het wilt doen. Wij hebben lang alleen groentes gegeven en dan iedere week ongeveer een andere groente.


Wij begonnen toen met pastinaak, daarna dacht ik pompoen, worteltjes, rode biet, bloemkool en nog vele andere. Nu ik dit typ krijg ik weer helemaal zin om te beginnen daarmee, zo leuk om je kindje zijn/haar reactie te zien. Kan haast niet wachten om ook te beginnen over een paar weekjes.
 
Ik ben net terug van de intake op het kdv, Eli bleef tijdens het gesprek gewoon lekker bij mij. Ik moest door de spanning tegen het eind van het gesprek wel huilen, maar ben ook wel meer gerustgesteld moet ik zeggen. Morgen Eli zijn eerste vaccinatie en weer wegen&meten (ben benieuwd!) en dan donderdag zijn eerste 2,5 uur op het kdv.
 
Dankjewel voor de tips!
Jippie: fijn dat de nacht goed verlopen is.
Hier schrok opeens eentje wakker rond 2, ik denk van het onweer. Even 5 minuutjes getut, en toen is ze weer verder gaan slapen.
 
We zijn vandaag op mijn werk langs geweest, erg leuk!
Zo grappig hoe het bij sommige kids echt leeft en sommige kids hebben echt geen idee haha..
Ik kreeg bijv vragen zoals; wat is haar favoriete eten? Hoeveel kg melk drinkt ze per dag? Kan ze al voetballen?
Een leuk en druk dagje! Dalijk lekker op tijd naar bed, ook voor mama.
Maandag weer beginnen met werken, spannend!
 
Zooo nu al weer werken. Spannend hoor. Wat doe je ook alweer voor werk? Ook onderwijs? Ik ben afgelopen week ook langs geweest. Kids vonden het heel leuk, maar ik had ook al een keer gevideobeld met mijn klas.

Jasmijn spannend! Wel fijn dat je een goed gevoel had bij de intake. Begrijp ik dat je die op locatie had? Bij ons is het telefonisch, maar volgende week ook een intake bij de peuterspeelzaal voor de oudste en dat is op dezelfde locatie maar die is wel daar.

Morgenavond komt mijn vriend en gaat mijn moeder weer naar huis. We blijven dan tot zondagavond. Wel af en toe een driftbui maar meneer gaat gelukkig lekker naar bed. Hij check na 10 min wel of ik er nog ben. Dan gaat hij mama mama roepen en even staan in zijn bed. Morgen ochtend weer zwemmen. Dit keer gaat Guus ook mee. Spannend!!!
 
@Jippie: wat fijn dat het goed gaat daar! Veel plezier met het zwemmen! Ben benieuwd hoe hij het vindt!

@Jasmijn; wat fijn dat je Eli er gewoon even bij mocht houden. Die spanning snap ik wel en dat die er dan even uitkomt! Maar goed dat ze dat daar ook zien, dan kunnen ze daar kijken hoe ze het zo ontspannen mogelijk voor jou kunnen maken!

@babymomma: Jeetje, al weer werken! Hoe sta je erin? Zin om te beginnen? Spannend?

Hier gaat het de laatste dagen echt super! Ze slaapt van 8 of 9 uur tot een uur of 5 's ochtends door in de cosleeper. Dan een voeding en dan slaapt ze weer door tot 8 uur ongeveer. Ze eet goed en lacht en kletst.
Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar ik leg haar elke dag een paar keer eventjes op haar buik als ze wakker is. Wat me opvalt is dat ze dan niet echt haar hoofdje helemaal optilt. Haar hele lichaampje komt dan een beetje van de grond behalve haar buikje, maar het hoofdje komt nooit helemaal omhoog. Als ik haar vast heb of ze ligt op mijn buik, dan lukt het haar wel om haar hoofd heel goed rechtop te houden. Zou ze dat liggend al meer moeten kunnen? Ze is nu 9 weken.
 
Terug
Bovenaan