April 2021 uitgerekend

Ik ben net terug van het consultatiebureau en hij is nu 12,4 weken, 62cm en 6,2 kilo, hij groeit erg goed en voorderest van de ontwikkelingen waren ook goed. De prikjes vond hij niet zo leuk, was even krijsen en ligt nu te slapen van de spannende ochtend. Benieuwd of hij bijwerkingen krijgt, ik hoop het niet.


@jippie Oh leuk zwemmen!! Benieuwd hoe Guus het vindt. Ik had de intake inderdaad op locatie.


@Esthy heerlijk voor jullie zo’n goede slaapster al. Bij ons heeft hij rond 22:30/23:00 zijn laatste fles en komt dan meestal tussen 03:00 en 04:00 uur. En daarna rond 07:00/07:30 uur. Ik leg Eli ook op zn buik als hij wakker is, per wakkertijd een aantal minuten tot hij er genoeg van heeft. Het is met 9 weken is het zeker niet gek dat ze haar hoofdje nog niet recht omhoog kan houden op haar buik hoor. Als ik even rondkijk op het internet zou dat doorgaans rond de 3 maanden zijn dat je kindje dat beter kan. Maar alle kindjes hebben hun eigen tempo daarin.
 
Zwemmen was heel leuk. Hij viel in slaap in zijn float haha. Deed Sven ook de eerste keer. Hij is er wel een half uur in geweest. Hij bleef warm want het is bloedheet in dat subtropische zwembad.

Heerlijk dat slapen esty. En jasmijn hij heeft in ieder geval een mooi ritme.
Guus slaapt hier op vakantie ineens heel kort s nachts. Gisteren kwam hij om half 6 al en nu om half 5. Vanochtend maar flesje gegeven. Normaal komt hij om 9 of 10 uur pas.
Overdag krijgt hij nu wel een ritme. Flesje op en even spelen en kletsen. Dan wordt hij moe en jengelig maar hij valt niet goed in slaap op zijn rug. Hij doet het wel goed als we hem op zijn buik in de wagen leggen en dan even heen en weer wiegen.

Hoofdje optillen is wisselend. Hij heeft er niet altijd zin in of energie voor.
 
Jippie dat zwemmen klinkt lekker ontspannen! Jammer dat zijn nachten wat korter worden! Misschien de verandering van omgeving? Hoop dat hij thuis meteen weer in zijn oude ritme stapt, anders begint de dag wel erg vroeg!
Jasmijn wat is Eli al groot! Hoe gaat het nu na de prikjes? Ik vind de prikjes toch wel weer even spannend hoor! Hier moet ze eind juli!
 
Ja onderwijs. Ik moet maandag beginnen en dan dus 3 weken 4 dagen en dan weer vakantie. Heel dubbel allemaal, maar goed..
Ik vind het heerlijk om weer te gaan werken, al is het wel een heel geregel. Mijn vriend werkt in diensten, dus we moeten echt goed kijken met wie brengt en wie haalt enz.
 
@Esthy;
Op de buik liggen vindt Zahra heel leuk! Ze beweegt veel en kan haar hoofdje al goed omhoog houden, maar ze is wel al 11.5 week. Met 9 weken is misschien een beetje vroeg..
 
@Esthy hij had eerder vanavond een temperatuur van 37,5 graden, voor zijn doen iets hoger dan normaal. Straks ga ik weer even temperaturen of die geen verhoging of koorts heeft. Voorderest was die wat meer moe. Ik hou hem in ieder geval even goed in de gaten.
 
Jasmijn als hij 3 maanden is kun je nog een zetpil geven als hij er veel last van heeft...

Esty ik weet niet of dat het is.. 2 weken geleden natuurlijk ook paar daagjes weggeweest en toen sliep hij gewoon heel goed. Ik ben een beetje bang dat het een buikslapet aan het worden is... dat is overdag de enige manier dat hij slaapt dus dat wordt nog wat.

Babymomma spannend hoor. Ik ben blij dat ik pas na de zomervakantie hoef. Wel gek om mijn groep 8 dus niet meer te zien. Jij sluit gewoon nog met ze af.

Guus tilt nu zijn hoofd een beetje op als hij op zijn rug ligt en als hij schuin tegen mijn benen zit dan komt hij helemaal ver naar voren.
 
Voor het slapen gaan was hij 38 graden, had de laagste dosering zetpil gegeven van 60mg. Nou dat vond hij niet leuk hoor, arme man. Paar minuten daarna ging die ook poepen, maar misschien dat hij toch een beetje ervan heeft opgenomen. Heb hem net niet meer getemperatuurd, dacht ga hem nu niet daarmee pesten in de nacht. Hij heeft normaal geslapen en gedronken dus temperaturen doe ik morgenochtend wel weer.
 
Terug
Bovenaan