@PM Wat een vreselijk nieuws dat jullie Thomas zijn verloren. Daar zijn geen woorden voor. Volkomen begrijpelijk dat je niet meer in dit forum actief wil zijn. We gaan door met het delen van onze ervaringen, jouw verhaal laat ons nog extra zien dat het geen vanzelfsprekendheid is om een gezond kindje te krijgen en dat we nog meer moeten koesteren wat we hebben.
Ik wil je Bedanken voor het delen van jouw ervaringen tijdens de zwangerschap, de bevalling en de strijd van Thomas. Je reacties waren altijd heel uitgebreid en je nam voor iedereen apart de tijd om te reageren. Ik wens jullie alle kracht toe om verder te gaan en het afscheid van Thomas met de tijd een plekje te geven.
Ik wil je Bedanken voor het delen van jouw ervaringen tijdens de zwangerschap, de bevalling en de strijd van Thomas. Je reacties waren altijd heel uitgebreid en je nam voor iedereen apart de tijd om te reageren. Ik wens jullie alle kracht toe om verder te gaan en het afscheid van Thomas met de tijd een plekje te geven.