April 2021 uitgerekend

@PM Wat een vreselijk nieuws dat jullie Thomas zijn verloren. Daar zijn geen woorden voor. Volkomen begrijpelijk dat je niet meer in dit forum actief wil zijn. We gaan door met het delen van onze ervaringen, jouw verhaal laat ons nog extra zien dat het geen vanzelfsprekendheid is om een gezond kindje te krijgen en dat we nog meer moeten koesteren wat we hebben.

Ik wil je Bedanken voor het delen van jouw ervaringen tijdens de zwangerschap, de bevalling en de strijd van Thomas. Je reacties waren altijd heel uitgebreid en je nam voor iedereen apart de tijd om te reageren. Ik wens jullie alle kracht toe om verder te gaan en het afscheid van Thomas met de tijd een plekje te geven.
 
Lieve PM ik ben je dankbaar dat je je verhaal met ons wil delen. Je woorden raken mij enorm, het is gewoon vreselijk dat dit zo gelopen is. Naast het ontzettende verdriet voel ik ook weer je liefde en kracht. Hierdoor heeft Thomas een mooie, warme en liefdevolle periode bij jullie gehad, hoe kort dit helaas ook was. Ik hoop dat jullie met de hulp een weg vinden om het te kunnen verwerken en een plek te kunnen geven hoe moeilijk mij dat ook lijkt.

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe!
 
@PM: gecondoleerd. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de mooie woorden van de dames hieronder. Ik wens je alle kracht toe en ik hoop dat je met de juiste hulp weer gauw tot jezelf kunt komen en het ooit een plekje zal kunnen geven (al blijft het altijd een groot verlies).

Dankjewel allemaal voor jullie felicitaties!
 
Pm gecondoleerd! Wat vreselijk moeilijk moet dit voor jullie zijn en wat een pech hebben jullie gehad zeg. Het is nog erg snel gegaan allemaal. Het klinkt als een mooi afscheid waarbij jullie de tijd genomen hebben en nog even hebben kunnen genieten van jullie lieve Thomas. Begrijpelijk dat je niet meer actief op dit forum zult zijn. We zullen je missen hier. Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop dat jullie je geluk met elkaar vinden en straks de rust vinden en weer kunnen genieten met jullie dochter. Thomas zal altijd bij jullie zijn!
 
Lieve PM gecondoleerd met dit enorme verlies van Thomas. Zo onwerkelijk dat zoiets vreselijks jullie is overkomen! Ik zag je andere topic en hoop dat je lotgenoten vindt waarbij je herkenning vindt en waarmee je je verdriet kunt delen. Heel veel sterkte voor jou en je familie!
 
Hoi allemaal, heel moeilijk na zo'n bericht, maar ik zou het jammer vinden als we nu niet meer met elkaar zouden delen. Vandaar dat ik nu toch maar een berichtje stuur!
@jippie hoe gaat het met je rug?
@ Jasmijn hoe is het met Eli op het kdv?
@babymomma hoe is het on weer te werken?
 
@esthy voelt wat vreemd na zo’n heftig bericht maar ook weer fijn dat we dit weer verder kunnen oppakken. Gister had Eli een wat langere wen-dag van 09:00-13:00, hij was echt heeeeeel moe toen ik hem ophaalde, viel gelijk in mijn draagzak in dlaap en ook thuis een lange tuk gedaan, maar daarna kwam denk ik de spanning er bij hem uit. Kort wakker en korte slaapjes en snachts ging het ook erg moeizaam na zijn nachtvoeding. Vandaag nog een langere wen-dag tot 15:00 uur dus ik ben benieuwd hoe het vanavond en vannacht zal gaan. Het is ook niet niks voor zo’n kleintje al die nieuwe indrukken dus ik vind het ook niet zo gek dat hij even tijd nodig heeft om zn draai te vinden.
 
Hi! Was even wennen met opstaan, vooral het klaarmaken van mij EN van de baby. Daarna een heel end fietsen, ook even afzien haha. Maar het lesgeven is nog steeds heel erg leuk, dat scheelt. Maandag in groep 6 gestaan, vandaag in groep 4. Morgen en vrijdag in 1/2 en donderdag thuis met mijn prinses.

Wanneer gaan jullie weer aan de slag? Of werkt iemand van jullie alweer?
 
Terug
Bovenaan