April 2021 uitgerekend

@Jasmijn, ja logisch dat hij even moet wennen, maar natuurlijk ook wel weer even wennen voor jullie, want nu heb je dus een paar keer per week een baby die heel veel indrukken heeft gehad! Hoe oud is hij nu? Krijg je positieve verhalen van de leidster aan het einde van de dag?
Ben je nu zelf ook weer begonnen met werken?

@babymomma, ja dat is wennen he? Die ochtenden dat je jezelf en de baby klaar moet hebben voor de dag en op tijd voor de klas moet! Ik zit in het voortgezet onderwijs en moest weleens mascara van een leerling lenen ?.
Ik begin pas weer na de vakantie, dus heb nog 2 maandjes, maar vind dat de tijd vliegt en als ik eerlijk ben heb ik nog helemaal geen zin! Maar goed, ik groei er misschien ook een beetje naartoe als de dag dat ik moet beginnen dichterbij komt!
 
Babymomma maar bijna weer vakantie? Hoe was bij jou de opvang ook alweer geregeld?
Ik begin dus na de vakantie pas dus eind augustus.

Esty gisteren bij de fysio geweest en dry needling gehad. Verder tot gisteren flink aan de paracetemol gezeten en ben nu aan het afbouwen. Het is nog niet weg En merk dat ik ontzettend moe ben, waarschijnlijk door de vele paracetemol.

Jasmijn echt fijn dat je zo kunt opbouwen bij de opvang. Hier is het 2.5 uur wennen en dan volle dagen.
Ik.zie er trouwens best wel tegenop omdat hij overdag eigenlijk alleen op zijn buik slaapt en dat mag op de opvang natuurlijk niet. Dus ben heel bang dat hij daar niet gaat slapen. Misschien dat het buiten slapen daar wel wonderen doet.
 
@babymommaaa ik weet even niet meer hoelang geleden je het zei maar was je al begonnen met de eerste hapjes?


@esthy Eli is nu 13,4 weken. De leidsters van zijn groepje vinden dat hij het goed doet, hij slaapt en drinkt goed en is veel om zich heen aan het kijken wat er allemaal gebeurt.


@jippie wanneer begint de opvang voor Guus? Is dat eind augustus of ook wat eerder?


Ik ben nog niet begonnen met werk. Officieel is mijn verlof 14 juli afgelopen maar ik heb er nog vakantie aan vast geplakt waardoor ik 9 augustus pas begin. Vind ik eigenlijk ook wel een fijne gedachte dat ik nog even echt tijd voor mijzelf heb en zelf ook rustig kan wennen aan de hectiek van de ochtenden met iedereen op tijd klaar maken en avonden waarin het altijd een race tegen de klok is met kindjes ophalen, koken, eten en naar bed brengen.
 
Hij gaat 27 juli 2.5 uur wennen en dan vanaf 1 augustus starten. Hij gaat alleen de dinsdagen. Ik heb dan ook 3 keer een hele dag voor mezelf en misschien dan ook al wennen bij de oma's.
Vandaag heef5 hij een slaapdag. Maar ook vanmiddag 2 uur in zijn bed geslapen dus hoop dat we dat nu aan kunnen wennen. 1 slaapje in bed en dan d3 anderen aanleren op zijn rug in de wagen of in de box. Maarja dat is lastig natuurlijk.
 
Hoe gaat het met jullie en jullie partners? Ik heb de laatste tijd echt de grootste moeite met mn man. In mijn ogen doet hij even alles verkeerd, zit nu maar even alleen in de tuin want ik kan hem nu echt niet luchten na een klein voorval van net. Het zwakt ook niet af de irritatie maar blijft een opeenstapeling.


Dit zal vast komen door de gebroken nachten die toch zijn tol eist en ik denk ook wel de spanning van het wennen op het kdv. Wellicht gaat het snel weer beter maar nu moest ik het van mij af schrijven.
 
@Jippie: Ja 3 weken en dan vakantie, dus na deze week nog 2.
Zahra gaat maandag TM woensdag naar de gastouder, donderdag ben ik thuis en vrijdag is papa thuis of is ze bij oma.
 
Terug
Bovenaan