@Jasmijn:
Het was echt maar een paar lepels en toen was ze er klaar mee. We gaan het vandaag of morgen nog eens proberen.
Ja, ze drinkt wel alle flessen leeg..
@Jippie: Wij willen ook naar 5x 180/190. Hoe heb jij dit aangepakt? Wij kregen de tip om de laatste fles als eerste op de hogen, maar toen werd ze dus na 3 uur alweer wakker. Dan kan ik natuurlijk niet zoveel blijven aanbieden, want dan zit ze zo over de maximale hoeveelheid heen..
@Jasmijn: wij hebben niet echt een vast slaapschema. Ik hou het ook niet echt bij. Ik weet wel dat ze na de eerste 2 voedingen minder goed slaapt dan erna. De ochtend en middag slaapjes zijn echt korte dutjes van 30-90 minuten. Na het avond eten kan ze gemakkelijk tussen elke voeding volledig slapen, dus 3/4 uur. Dit gaat natuurlijk wel wisselend per dag.
Zahra slaapt gewoon elk dutje in bed, zo hebben we dit vanaf 3/4 weken gedaan. De eerste weken sliep ze nog bij ons op de kamer in haar bedje of in de box, maar nu niet meer. Heel zelden eens een keer in de box. In de kinderwagen slaapt ze wel onderweg, soms neem ik de ligbak dan mee naar boven en slaapt ze verder.
Met welke leeftijd komen er tandjes door? Of varieert dit heel erg?