We zijn nu de derde dag bezig met het ophogen van flessen, om het doorslapen te stimuleren, maar het lukt nog niet echt.
Eerste nacht zeker 3/4x wakker geworden, dus maar steeds kleine flesjes gegeven.
Vannacht om 1 de laatste en toen om half 6 weer. Dat gaat nog net, maar dan zit er alsnog maar 4 uur slaap tussen. Op deze manier krijgt ze dus meestal net nog een 6e fles aangeboden terwijl we eigenlijk naar 5 flessen willen.
Ze krijgt 180+6 en dan afgeschud op 180 op advies van het CB. En dat dus 5x en meestal dus nog een kleine fles van 90 of 120 extra omdat ze het anders niet red..
Ze drinkt alles op, lijkt zelfs alsof ze nog meer zou aankunnen. Spugen is nog steeds wisselend, maar lijkt minder sinds stoppen met nexium en aanbieden van rijstepap (nu 2x gegeven).
We moeten donderdag naar de kinderarts en dan ga ik even alles bespreken. Want ik wil graag weten of we zo verder kunnen of dat we iets moeten aanpassen in de voedingen.
Het slapen is trouwens echt al 2 weken heel wisselend. Erg vervelend, aangezien ik vorige week weer begonnen ben met werken. Ben echt standaard kapot moe.