April 2021 uitgerekend

@Jasmijn-S klopt inderdaad dat de vroege echo bij 7-8 weken standaard is bij mij verloskundige. Daarna de termijnecho bij 11/12 weken. 

@Gebruiker102... wow, de 5e pas! Heb je je ook direct maar aangemeld voor kraamzorg? Lijkt me druk in jouw regio zeg! Of woon je in een grote stad? 

@Dannie
Ik woon in de stad inderdaad. 
Kan ik mij al aanmelden voor kraamzorg? Misschien wel handig, hopelijk kan ik daar nog wel kiezen?. 
Ik ga nu naar een praktijk buiten de stad waar ze ook echo’s doen. Voordeel is dat ik daar met 8,5 week de eerste echo krijg! Bij de praktijken zonder echoscopisten pas bij 12 wk. 

@Jasmijn hier is ook een echo met 8 weken standaard. Verloskundige maakt ook zelf de echo's en met 12 weken weer. Ik heb er dinsdag met 7 weken 1 vanwege mijn medische geschiedenis bij de vorige zwangerschap.
@summer sun wij vertellen het in de dagen na de echo. Alleen hoe??
Als iemand nog leuke ideeën heeft om de zwangerschap van de 2e aan te kondigen??? Ik wilde ons zoontje een shirtje aangeven maar kan ze nu even niet goedkoop online vinden... bij h&m en prenatal zijn ze uitverkocht zie ik...

@Jasmijn hier is ook een echo met 8 weken standaard. Verloskundige maakt ook zelf de echo's en met 12 weken weer. Ik heb er dinsdag met 7 weken 1 vanwege mijn medische geschiedenis bij de vorige zwangerschap.
@summer sun wij vertellen het in de dagen na de echo. Alleen hoe??
Als iemand nog leuke ideeën heeft om de zwangerschap van de 2e aan te kondigen??? Ik wilde ons zoontje een shirtje aangeven maar kan ze nu even niet goedkoop online vinden... bij h&m en prenatal zijn ze uitverkocht zie ik...

@Jippie, Je zou de kosten kunnen opvragen bij zo'n t-shirt drukkerij. Laatst heb ik 7 euro betaald om een t-shirt te bedrukken. Dat was ook nog 2 kleurig.

Terug
Bovenaan