April 2021 uitgerekend

Esty wat knap zeg!! Ik ben benieuwd wanneer ze echt door gaat rollen. Als ze het eenmaal door hebben...
Jasmijn hoe is het vannacht gegaan? Vervelend als je net denkt een ritme te hebben en het weer veranderd he.
Ons mannetje is dit weekend veel bij anderen geweest omdat wij wat leuks gingen doen, maar je ziet gelijk dat hij tussen de middag niet meer in zijn bed wil. Zo irritant.
Verder mag ik zo naar de dokter. Heb al 4 dagen een hele zere kleine teen is ook rood en paars en dik en ik had gisteren koorts en heb weer een hele zere keel dus veel paracetemol genomen, maar de hele nacht liggen zweten enzo. Hoop zo dat ik weer een antibiotica kuur krijg. Oudste hoest ook als een zeehond als hij in bed ligt. Maar er heerst ook rs op zijn kdv.
 
@Jippie: ik ben niet zo'n emo moeder wat dat betreft, dus dat scheelt. Vond die hielprik ook niet veel voorstellen. Maar goede tip van die zetpillen, ga ik op tijd even checken.
@Esthy: leuk die mijlpalen hè! Bij ons heeft ze nog een beetje hulp nodig om om te rollen, maar het zit er wel aan te komen.
@Jasmijn: je moet maar zo denken, alles is tijdelijk. Komt vanzelf wel weer goed.
 
@Esthy:
Ik woon in Limburg ja. Maar in Geleen, dus ik ben veilig gelukkig. Ik heb wel bekenden in Valkenburg en omstreken wonen en die hebben flink pech ja.
@Jippie; Beterschap!
 
@Jippie, wat naar dat je een keelontsteking hebt! Dat weer dat zo wisselt, maakt volgens mij iedereen goed verkouden en grieperig!
Beterschap!
 
Dankjulliewel. Met antibiotica gaat het een stuk beter. Ik was in mijn puberteit al heel gevoelig voor keelontstekingen. Ik was verder nooit ziek maar als ik heel moe was dan sloeg het op mijn keel. Eind mei ook gehad en nu weer, waarschijnlijk doordat ik heel moe en veel stress voel. Al heeft mijn schoonzusje afgelopen week een keelontsteking gehad dus het kan zijn dat het dit keer daar vandaan komt, maar ik ben er dus gewoon gevoelig voor. Het ging echt jaren goed, maar nu dus helaas niet meer.
 
Het betere ritme heeft hij helaas niet meer gedaan. Gister werd hij om 22:00 wakker voor een fles, om 01:30 wakker voor een fles en vanaf 04:30 uur wakker en erg onrustig maar niet echt hongerig dus ook niet aangeboden en tussen ons in gelegd toen weer slapen tot 06:00, weer getroost en nog even 45 min geslapen en daarna opgestaan.
 
Het is denk ik nu wel al 3 weken dat hij moeizaam en onrustig drinkt waardoor wat hij binnen krijgt een stuk minder is dan 'normaal', ik las her en der dat een grotere speen bij sommige werkte die dit ook hadden. Dit had ik twee weken geleden geprobeerd maar ging toen veeeeel te snel voor hem, maar ga het denk ik nog een keer proberen, misschien eind van de week als de opvang er weer op zit en we een paar dagen achter elkaar kunnen oefenen daarmee.
 
@jippie vervelend weer van je keelontsteking, gelukkig dat de antibiotica aanslaat. Ik zit nu ook met een zere keel, Eli was namelijk weer een beetje ziek en als éen van de kids ziek is wordt ik altijd aangestoken. Ik hoop dat je er snel weer helemaal bovenop bent!  
 
@babymommaaa heb je nog een paar dagen pompoen gegeven of al een andere groente geprobeerd? Hier ongeveer een week lang worteltjes gegeven en heb gister pompoen klaar gemaakt en in ijsblokvormpjes ingevroren voor deze week. Bij de Zeeman verkopen ze van die handige ijsblokvormpjes met een deksel en rubber aan de onderkant zodat je hem goed eruit kan poppen.
 
Terug
Bovenaan