April 2021 uitgerekend

Jasmijn haha ik snap je verhaal. Ken meerdere mensen die inderdaad browns fles doen en difrax speen. Het proberen waard dus.
Sven is nog steeds mega verkouden. Echt zo zielig weinig eetlust en heel moe. Hij eet het liefst alleen maar yoghurt en fruit. Aan de nurofen en zetpillen gezet. Maar het helpt niet zoveel. Vannacht ook 2 keer vanuit het niets keihard huilen. Aai over zijn bol en hij sliep weer maar zegt voor ons wel dat hij echt niet fit is.
Ik zit nog aan de antibiotica maar pijn is wel weg gelukkig.
 
@jippie noujaaa zeg, hij weigert gewoon de dr brown fles met difrax speen. Kan me haast niet voorstellen dat hij ziet/er bewust van is dat het andere flessen zijn haha, kieskeurige mannetje. Ik ga denk ik na het weekend even contact opnemen met de huisarts, misschien is het gewoon een lange fase waar we doorheen moeten maar het voelt niet fijn dat het zo lang al zo moeizaam verloopt.
 
Huh wat raar! Haha nee lijkt me ook sterk. Ik moet zeggen Guus drinkt sinds gisteren ook ineens slecht. Sabbelt ook maar wat. Doe echt lang over de fles. Zooo raar!!
 
Hi! Dankjewel voor de tips! Ik ga denk ik toch Difrax spenen halen voor op de Dr. Brown flessen. Kunnen het altijd proberen.
Fietsstoeltje hebben we nog even voor, zag leuke van urban iki met windscherm.
Tips voor babyfoons?

Ik heb vanaf vandaag 6 weken vakantie. Nog geen plannen, vooral gewoon lekker chillen met de kleine.
Ze heeft vannacht voor de eerste keer doorgeslapen!!! Van ongeveer 01.00 tot 08.15. echt super!!
 
@babymommaaa oh wauw wat heb je een goede nacht gehad, heeft ze het vannacht weer goed gedaan? Hier was het na een paar nachten weer terug gevallen helaas en afgelopen 2 nachten echt monsternachten gehad met heeel veeeeel wakker zijn. Ben er zo duizelig en licht in mn hoofd van pff.


Wij hebben geen babyfoon voor op je mobiel maar gewoon eentje met een schermpje. Wij hebben de Luvion one.


Wat heerlijk trouwens dat je 6 weken vakantie hebt, geniet er lekker van!!
 
@ Jasmijn, hier ook ineens gekke nachten met veel wakker en veel voedingen! Geen idee waar het aan ligt! Misschien het weer?
 
Wauw babymomma wat super fijn dat ze doorgeslapen heeft! Afgelopen nacht weer?
Ik heb ook geen babyfoon op mijn telefoon. Ik heb er 2 met beeld en geluid en een muziekje allebei via Ali express besteld.
Lekker he die vakantie?! Ik heb nog 5 weken en dan moet ik dus ook weer aan het werk.
 
Ja vannacht zelfs van 12 tot 8.15.. ik was echt in shock haha.
We zijn vandaag begonnen met wortel hapjes na 6x pompoen te hebben geprobeerd. Na deze 3 potjes ga ik zelf hapjes maken.
Door het doorslapen komt ze nu nog maar aan 4 flessen toe. Ze krijgt normaal 5 flessen, 4 afgeschud op 180, 1 volledig als papfles (210). Ze heeft gisteren dus ook maar 4 flessen gekregen, waarvan 3 afgeschud. Ik ben aan het twijfelen wat ik moet doen ivm het vele spugen van haar en het gulzige drinken.
Ze drinkt een fles in ongeveer 2 minuten leeg en dan spuugt ze zo ongeveer de helft weer uit. Toch red ze het ongeveer 4.5/5 uur op 1 fles.
Ik twijfel erover of ik de flessen moet ophogen, dus allemaal 210, of toch een 5e fles toevoegen en dan maar 4 uur tussen elke fles.
Wat zouden jullie doen?
Ik ga dit morgen met het cb bespreken.
 
Terug
Bovenaan