Ik snap er echt even helemaal niks meer van hier! Ik had een baby die overal sliep en die ik even op de arm moest sussen en dan weg kon leggen en dan viel ze in slaap. Ondertussen slaapt ze niet meer beneden in de box en niet meer in de wagen (ook niet als we wandelen. Overdag gaat ze 2 slaapje op bed en dan valt ze redelijk goed in slaap (in een puckababy en met white noise)m ze slaapt dan maar max 45 minuten. Andere slaapjes overdag doet ze in de draagdoek en dan kan ze zo 2 uur slapen. Nu is de avond ineens drama. Huilen als ze ligt, in slaap vallen als je haar oppakt, maar na 5 minuten toch weer gillen. Uiteindelijk even gillend op bed gelegd, omdat mijn armen en oren pijn begonnen te doen en toen viel ze pardoes in slaap. Ik snap echt niet hoe het kan dat ze zo makkelijk was en het nu ineens zo'n gedoe is. Omdat mijn oudste echt heel lang heel lastig is geweest, ben ik een beetje bang voor dezelfde soort taferelen en ook bang dat het iets is dat ik fout doe. Sprong 4 vindt ook rond deze tijd plaats, maar weet niet of ze daar nu zoveel last van heeft ineens. Dacht dat ik bij een tweede niet meer zo onzeker zou zijn en het ook allemaal niet meer zo'n gedoe zou zijn ?. Vrijdag komt voor het eerst een oppas (meisje van 21 met veel oppaservaring, maar niet met kinderen jongeren dan een jaar). Wij zijn 1 jaar getrouwd en willen het graag even vieren. Houd mijn hart vast. Ben bang dat de oppas daarna nooit meer terug wil komen! ?