April 2021 uitgerekend

Wat leuk dat er steeds meer dames zich aansluiten bij de groep! :) 

Ik heb op 18 september mijn eerste termijn echo, zijn er al meer dames die hun eerste echo gehad hebben?
Toch moet ik eerlijk toegeven dat ik wel steeds meer vermoeid raak, ik heb geen vergelijk want dit is mijn eerste zwangerschap.. ik geef me er maar aan toe en pak meer m'n rust.
en mijn honger lust raakt ook steeds op, ik dwing me er wel toe maar het is een aardige opgave .. haha 

toch kijk ik wel uit naar 18 september, ik ben zo nieuwsgierig of het hartje klopt! ❤️

@Summer sun, met dat sporten heb ik geen ervaring van wat wel en niet kan. Misschien kan je verloskundige praktijk je advies geven?
Bij onze eerste hebben we het met 13 weken aan onze vrienden en familie verteld, ik denk dat we het nu ook weer rond die tijd zullen vertellen.
@Jippie Wij dachten zelf ook aan een shirtje dat ons eerste kindje aan kan doen met de tekst 'Ik word een grote zus"
@Gebruiker10267812 Van harte gefeliciteerd, hoeveel weken en je nu?

Hoe gaat iedereen om met de misselijkheid?
Afgelopen week heb ik het erg zwaar gehad en dan met name met werk. Als ik vrij ben en met mijn man en dochter ben dan kan ik er meer vrede mee hebben. Maar op werk is het lastig te verdragen. Ik voel die druk, die stress dat ik er moet zijn en moet presteren ook al zegt mijn lichaam dat ik rustig aan moet doen. Maar eigenlijk is daar helemaal geen ruimte voor om op werk rustig aan te doen. Ik heb mijn baas ook nog niet verteld dat ik zwanger ben omdat hij op vakantie is, maar ik heb zo het idee dat hij niet begripvol zal zijn als ik bijvoorbeeld thuis zou willen werken omdat dat comfortabeler is nu ik in een misselijke periode zit.  

@summersun ik had je berichtje over het sporten over het hoofd gezien. Ik sport ook fanatiek 4 keer in de week. Bij de 1e heb ik tot 21 weken nog hard gelopen. Workout training heb ik tot 35 weken gedaan. Natuurlijk steeds minder intensief. Zolang het gaat kun je gewoon sporten al moet je rond de 16 weken gaan opletten dat je geen rechte buikspieren meer doet. En nog wat verder ook niet meer springen vanwege je bekken geloof ik  Verder aangeven bij je trainer die weet vaak wel aangepaste oefeningen. Ik ben vanaf week 30 ook gaan zwemmen voor de gezelligheid en zwangerschapsfitness gaan doen. Dat heb ik beide tot een week voor mijn bevalling gedaan.
@jasmijn ik heb een shirtje op bol.com gevonden dus die komt van de week binnen. In deze zwangerschap ben ik ook heel misselijk en komt het soms omhoog en ben ik moe, in de vorige alleen heel moe, dan ging ik gewoon vroeg naar bed en had ik er op het werk geen last van. Hoe ik dat nu met de misselijkheid ga doen weet ik nog niet. In ieder geval helpen die lu crackers bij mij goed dus die neem ik in de pauze. En Verder maar niet te veel bij stilstaan en thuis uitrusten totdat het bij iedereen bekend is.

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik tot 12 weken de groepslessen bij de sportschool gevolgd. Daarna paste door het vocht vasthouden mijn sportschoenen niet meer, haha.
Ik draag een fitbit en hield tijdens de les m'n hartslag in de gaten. Als hij boven de 150-160 ging dan nam ik even een oefening rust. En verder inderdaad niet teveel draaien, springen en bukken (had last van onderrug).
Vriendinnetje van mij heeft een shirtje bedrukt met Big bro. Heel schattig! 

Wat vervelend die misselijkheid! Ik heb het deze keer veel minder. Dus ik denk dat het een jongetje wordt. Of zijn dat bakerpraatjes? ;) ik ben wel ontzettend moe.
We hebben een shirtje met 'grote zus' gekocht :)

[quote quote=10351637]@Summer sun, met dat sporten heb ik geen ervaring van wat wel en niet kan. Misschien kan je verloskundige praktijk je advies geven? Bij onze eerste hebben we het met 13 weken aan onze vrienden en familie verteld, ik denk dat we het nu ook weer rond die tijd zullen vertellen. @Jippie Wij dachten zelf ook aan een shirtje dat ons eerste kindje aan kan doen met de tekst ‘Ik word een grote zus” @Gebruiker10267812 Van harte gefeliciteerd, hoeveel weken en je nu?[/quote]

ik ben nu 7+6! En jij?

Terug
Bovenaan