April 2021 uitgerekend

Ik was al bang dat het inderdaad van familie was. Wel erg leuk!!! Ik zou ze geloof ik ook niet mee nemen en bij een onbekende oppas achter laten. Dan inderdaad maar goed laten wennen met deze oppas. Eventueel gewoon af en toe al eens wat vaker een uurtje.
 
Herkenbaar van die kleertjes, moet zn kastje ook weer even ordenen ik pak steeds iets wat die niet meer past. Mixmaatje 62/68 past die nog wel maar gewoon 62 begint wel echt te krap te worden. Gister had hij echt een poepdag, geloof wel 4 volle poepluiers dat je denk waar komt dat vandaan.


Hij is echt ontzettend goed aan het oefenen met dingen pakken, dit deed die voorheen nog niet zo actief. En nu zie ik steeds dat handje open en dicht gaan om te kijken wat die allemaal kan vasthouden. Zo lief vind ik dat.


@esthy vervelend dat het niet soepel liep met de oppas, zeker als de bruiloft eraan komt zou het fijn zijn als de kindjes binnenkort wat gewend zijn. Hoe vond de oppas het zelf gaan, had ze wel het idee dat ze dat aankan? Kan me voorstellen dat Neelie misschien aanvoelde dat ze onervaren was met baby’s en dat ze zich daardoor misschien ‘onveilig’ voelde om te drinken en te ontspannen. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn hoor maar ikzelf heb wel altijd het idee dat kleintjes zoiets aanvoelen.


Ik weet even niet meer of Neelie nou ook al naar het kdv/gastouder gaat, als er echt geen klik blijkt met haar en de oppas misschien dat hun nog iemand kunnen aanbevelen?
 
Die baby's groeien ook al zo hard! En wat worden ze wijs. Echt genieten!! Dat spelen herken ik inderdaad en lekker brabbelen en gillen. En de hele dag lachen. Zooo schattig! En nu het duimpje et dan bij. Dat is helemaal cute. Vriendlief is nu weer 2 weken volledig aan het werk dus dan heb ik do en vrij beide kids. Merk wel dat ik hier ook ritme in krijg.
Helaas is Guus nog steeds niet fit en had koorts vanmiddag. Morgen se dokter maar eens bellen want volgens mij heeft hij het rs virus. Hoest soms echt de longen uit zijn lijf en ademt soms alsof hij benauwd is.
 
Ja ze zijn zo lief en bijzonder. Dat lachen vind ik echt een feest! Duimen klinkt ook wel heel erg schattig ja!
Fijn dat je een ritme krijgt op die donderdag en vrijdag!!
Ik hoop dat alles meevalt met Guus, want zo'n kleintje met RSvirus is wel echt zielig!

Jasmijn wat groeit Eli ook hard joh! Hoe doet hij zijn hapjes? Zou het poepen daarvan komen? Ik denk soms ook: hoe kan dit allemaal uit jouw kleine lijfje komen!

De baby gaat nu nog niet naar de gastouder. Ze gaat de eerste week van het schooljaar (week van 6 September). Vanaf volgende week is de gastouder sowieso op vakantie, dus een middagje oefenen zit er niet in. Zodra het schooljaar begint gaat ze gewoon 2,5 dag meteen. Vanaf volgende week heeft mijn man vakantie en dan gaan we elke dag een flesje afgekolfde melk aanbieden. Hopelijk went ze er dan nog aan!
 
Guus heeft inderdaad het rs virus te pakken. Gelukkig is hij tussen de hoestbuien door wel vrolijk. Maar het is wel heel zielig. Meer doen dat we nu al doen kan niet dus gewoon maar hopen dat het goed gaat en niet verslechterd.
 
@Esthy; Ja, doorslapen met deze leeftijd is wel echt luxe eigenlijk. Maar als je er eenmaal aan gewend bent, en het valt weg, is dat wel even balen. Maar nu inmiddels weer 2 nachten doorgeslapen, dus hopelijk is de sprong nu voorbij en zet het door.
Ik vind het wel een moeilijke hoor, met die oppas. Wij hebben alleen maar Zahra, dat maakt het vaak wel gemakkelijker. Maar ze is tot nu toe alleen maar bij onze moeders geweest en de gastouder (overdag). Qua oppas hebben we nog geen vreemden ingezet en dit zijn we eigenlijk ook niet van plan. We hebben niet veel qua vangnet, maar die wat we hebben, vooral onze moeders, zetten we wel regelmatig in. Ze is bijna elke week 1 nachtje bij mijn moeder.

@Jippie: wij hebben ook een duimer, hihi. Ik vind het wel cute. Mijn vriend vindt het minder haha. Maar tegen de tijd dat ze naar school gaat, leren we het haar wel af, indien nodig. Toch?

@Jasmijn: Zahra pakt ook al vanalles vast. Heel leuk om te zien hè?!

@Jippie; beterschap! Wat rot voor hem..
 
Haha babymomma dat komt echt wel goed.
De oudste duimt echt heel veel. Als hij moe is maar ook als hij zich onzeker voelt. Iedereen vindt hem daarom nog steeds heel schattig.
Ik zie het over 2 jaar wel met afleren. Nu hoef ik er in ieder geval nooit uit omdat ze hun speen kwijt zijn haha. En bij Guus heb ik het wel gestimuleerd om te duimen, want hij gooide die speen er ook elke keer uit, gek werd ik ervan.
 
Och wat was vandaag zwaaaaaaar, er lag/ligt zoveel werk dat ik me niet kon concentreren en steeds van het een naar het andere switchte. Hopelijk gaat morgen wat beter. Was bekaf toen ik thuis kwam, moest er eerlijk gezegd bijna van huilen. Na het avondeten voelde ik me gelukkig weer beter.


@Esthy geen idee of het door de hapjes kwam, zou kunnen. Al zijn we daar wel al een paar weken mee bezig maar misschien omdat we nu meer geven dat die hij een gekke poepdag had. Volgende dag was het weer normaal.


@babymommaaa en @jippie hier soms een duimer voor het slapen, naja maakt hem eigenlijk niet uit of hij nou op zn handje sabbeld of een willekeurige vinger. Maar met zn duim ziet het er wel heeeel schattig uit. Tijdens zn slaap heeft hij gewoon zn handjes naast zich.
 
Terug
Bovenaan