April 2021 uitgerekend

@Babymommaaa Als je aangeeft dat Zahra eerder al hongerig lijkt dan zou je haar bijv tussen 15/16 een fles kunnen geven en rond etenstijd dan ijsblokjes naar behoefte en eventueel voor het slapen gaan nog een fles en dan kijken hoe dat verloopt voor haar met slapen als je haar daarna niet meer wakker maakt. Kan ook zijn dat ze misschien wel gewoon voldaan is als je avondeten naar behoefte geeft en ze die 23 uur fles daardoor mogelijk wel nodig heeft om door te slapen. Zou gewoon even wat uitproberen.


Ter vergelijking ons huidige gemiddelde schema:

Rond 07:00/07:30, 180/6 fles
Rond 11:00/12:00, 180/6 fles
Rond 15:00/16:00, 180/6 fles
Rond 18:00/18:30, 6 ijsblokjes groente
Rond 19:00/20:00, 180/6 fles
Daarna afwachten hoevaak en hoelaat die komt. Als t nog dezelfde dag is bijv rond 23:00 dan krijgt die 180/6 en alles daarna in de nacht 150/5 of 120/4 afhankelijk van hoevaak en hoelaat het is.
 
Momenteel is Eli trouwens ziek. Afgelopen paar dagen wat snotterig en vanaf vanmorgen begon hij te spugen. Dit heeft hij na iedere fles gedaan. Echt alles er volledig uit. Had maar even de huisartsenpost gebeld omdat hij niets binnenhoudt, weinig tot geen plasluiers heeft en koorts heeft. Ze gaven aan dat ik moet proberen om kleinere beetjes te geven ondanks dat die wel honger heeft voor meer en op die manier kijken of zn maagje daardoor wat rustiger wordt en hopelijk niet alles er weer uit gooit. Het was belangrijk dat die wel snel weer een goede plasluier krijgt als teken dat die niet uitgedroogd is. Had hem om 19:30 90/3 gegeven en een zetpilletje. Ik hoop dat die nu iets gaat binnenhouden. Dacht eerder vandaag dat het beter ging maar toen kwam alles er na het slaapje eruit, echt alles zat onder, het bed, de muur, hijzelf, het spoot eruit. Heel zielig.
 
@Esthy vanmorgen had hij weer hogere koorts, maar in de ochtend hield hij wel wat binnen. Vanaf de middag ging het weer slechter helaas, weer spugen, ditmaal weinig eetlust en hij had ook een enorme diaree luier dat als water overal doorheen liep. Al met al heeft die denk ik een klein beetje binnen gehouden.
 
Jasmijn wat super naar zeg!!! Hoef je niet langs te komen bij de hap?? Zeker omdat hij weinig plasluiers heeft en nu ook nog diarree erbij?? Buikvirusje te pakken? Ik hoop dat hij snel opknapt zeg! Ga je morgen wel werken?

Op de andere berichtjes reageer ik morgen even. Ben dit weekend erg druk geweest en even geen energie meer om verder alles goed te lezen en te reageren.
 
Hij had een plasluier wat een goed teken is en na de diaree explosie niet meer gespuugd. Net weer een diaree luier maar niet zoveel en waterig als gister. Ga hem zo nog even temperaturen. De bedoeling was dat mn man zou thuisblijven voor Eli omdat ik het ontzettend druk heb op werk door vakantie van mn collega. Maar sinds 04:30 moet ik ieder kwartier ook naar de wc rennen, eerst spugen en dan diaree, het is vreselijk! Dus ik blijf ook thuis en hoop dat ik een paar momentjes heb dat ik iets kan doen vanuit huis aan werk maar als het de hele dag zo blijft als ik mij nu voel zie ik dat somber in.
 
Terug
Bovenaan