April 2021 uitgerekend

Haha ja het is hier regelmatig erg gezellig aan tafel. Guus probeert ook te schaterlachen en dan moet Sven ook weer lachen om Guus.

Wij zouden vorig jaar gaan vliegen met Sven. Hij was toen net geen 1, maar helaas ging dat niet door vanwege corona. Nu durf ik het nog niet aan, maar geen tips dus.
 
@Jippie; ik denk toch echt dat het eraan gaat komen hoor. Die sprong heeft ze allang gemaakt. Dat hebben we in de nachten gemerkt.

@Esthy: wat leuk dat ze al kan rollen! Super! Wel heftig dat ze bij anderen zo huilt. Maar denk maar zo: alles is een fase.

@Jippie; hier ook soms een zooitje hoor. Zahra vindt het leuk om te duimen tussen de hapjes door. En dan lekker uitsmeren op de wipper haha.

@Esthy; nog niet gevlogen. Wel van plan in de herfstvakantie. We willen dan een paar dagen naar Londen, naar familie van mijn vriend. Dat vind ik wel heel spannend hoor, ik heb namelijk zelf ook pas 2x gevlogen..
 
Ik ben gelukkig gestopt met rennen naar de wc en Eli nog wel diaree maar heb het idee dat dat ook minder wordt. Gister bijvoorbeeld 2x maar wel van wat waterige dat zo door de luier glijd. Spugen is ook minder geworden, eergister nog 1x en gister paar keer wat leek op de hoeveelheid van ‘een mondje terug’. Eetlust van hem nog wel minder maar geeft niet, heb liever wat minder erin als dat betekent dat hij dat beter binnen kan houden op dit moment. Dus volgens mij gaat het de goede kant op! Hij gaat vandaag ook weer voor het eerst deze week naar het kdv (de andere dagen hadden we hem thuis gehouden). Reageer later even op jullie overige berichten.
 
Fijn dat het iets beter gaat Jasmijn! Inderdaad, het belangrijkste is dat er iets bij Eli naar binnen gaat. Die virusjes die ze oppakken op het kdv kunnen zo heftig zijn (ook voor de ouders)!
 
Hoi Gebruiker .....029, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat spannend! Ik begrijp dat je het graag deelt met meiden die hetzelfde doormaken. Deze groep is een groep die afgelopen april al is bevallen. Ik denk dat er ook wel een groep zal zijn voor april 2022! Geniet van je zwangerschap! Ik hoop dat je een hele fijne 8 maanden nog hebt! En uiteraard een wolk van een baby!
 
@jippie bedoel je met dat hoofd optrekken alsof hij wilt zitten? Dan doet Eli de hele tijd als die bijv in een half lig/zit stand zit op schoot ofzo dan gaat die met zn hele bovenlijfje zo naar voren om rechterop proberen te zitten, tenminste die indruk krijg ik dan dat hij dat zou willen haha


@esthy nee ik heb met de kids nog niet gevlogen. Hebben jullie wat leuks op de planning staan?


Ik ben het even kwijt hoor maar wanneer beginnen jullie weer met werken? Binnenkort of kunnen jullie nog genieten van wat weken vrij?
 
@Jasmijn: gelukkig dat het de goede kant op gaat! Ik heb voor de zomervakantie al 3 weken gewerkt. Moet op de nieuwe school op 6 september beginnen. Ik heb in de week daarvoor wel al 2x een soort terugkomdag.

Vraagje die me inviel; welke luiers gebruiken jullie? Wij hebben meestal die van de Kruidvat of van de DM. Ze heeft nu maat 3.
 
Terug
Bovenaan