Jasmijn dat haren trekken is wel herkenbaar! Ben soms bang dat ik straks kale plekken heb haha! Ze kan ook zo lekker die nekharen pakken, dus zelfs als het vast zit ben ik niet helemaal veilig. Mijn man heeft een baard en daar hangt ze ook graag in ?
Mag ik vragen hoe jullie je kindjes te slapen leggen qua kleding en dekens enzo?
Neelie sliep de eerste maand ingebakerd in een ergopouch. Op een gegeven moment vond ze dat niet fijn meer leek het, dus heb ik haar in een gewone slaapzak gestopt. Ik deed geen deken of laken over haar heen omdat ze die toch weg trapte. Dat ging een tijd goed en toen werd ze weer onrustiger, dus weer ingebakerd in een puckababy. Omdat ze nu ineens is gaan rollen zijn we cold turkey gestopt met inbakeren en weer teruggegaan naar de gewone slaapzak. Nu zijn de nachten zo onrustig, heb het idee dat ik alleen nog maar sluimerslaap en tussendoor niet meer echt diep slaap, omdat ze zo vaak onrustig slaapt of wakker is. Heb via marktplaats een fedde en kees lakentjes besteld om dat eens te proberen, maar ben echt een beetje aan het zoeken merk ik... Dus even benieuwd hoe jullie dat doen!