April 2021 uitgerekend

@babymommaaa nog heel even vakantie heb je dus, wat lekker! Heb je zin om weer te werken op de nieuwe locatie of zie je er tegenop? Wij hadden eerst pampers premium protection en hebben sinds kort Zwitsal. Ik heb altijd van die maandboxen gekocht zodra ze in de aanbieding zijn. DM luiers ken ik niet, dat verkopen ze bij ons niet.
 
@ Babymomma, wij gebruiken van de etos. Hebben ook pampers en zwitsal gebruikt. Zwitsal was ik niet weg van (lekte best snel bij ons). Pampers zijn echt ideaal, maar vind ik best wel prijzig. Met etos luiers gaat het super alleen jammer dat ze vanaf maat 3 al geen urinedetector meer hebben, vind ik altijd zo handig! Maar zowel voor de peuter als baby een succes en altijd droog.
 
@ Jasmijn, hier eindigt het verlof over 2 weken. Ik begin weer aan het begun van het schooljaar op 6 September. Kan wel janken, echt geen zin en wil me nog helemaal niet losmaken uit mijn coconnetje. Hoe gaat dat ondertussen bij jou?
 
@Esthy even inhakend op je reactie over zwitsal. Ben bij Eli echt net overgestapt maar weet nog niet of ik enthousiast ben. Bij onze dochter zaten die op een gegeven moment echt top maar bij Eli lijkt de pasvorm wat minder te matchen, niet dat het lekt ofzo maar lijkt minder goed aan te sluiten. Kijk na deze box wel of ik weer terug ga na pampers of bij zwitsal blijf.


Begrijp je heel goed dat je totaal geen zin hebt, ik zag er toen ook als een berg tegenop. Zeker de eerste paar dagen vielen me enorm tegen, daarna ging het steeds wel een beetje beter. Is ook gewoon weer wennen en inkomen. Maar ik mis eerlijk gezegd wel de vibe waar we in zaten toen ik nog vrij was. Een stukkkkkk relaxter was dat in de bubbel haha.
 
Trekken jullie kindjes trouwens ook zo aan jullie haren? Of ik het nou vast heb of niet die grijpgrage handen halen er iedere dag weer wat haren uit mn hoofd haha. Volgens mij deed mn oudste dit niet zo erg.
 
Jasmijn dat haren trekken is wel herkenbaar! Ben soms bang dat ik straks kale plekken heb haha! Ze kan ook zo lekker die nekharen pakken, dus zelfs als het vast zit ben ik niet helemaal veilig. Mijn man heeft een baard en daar hangt ze ook graag in ?
Mag ik vragen hoe jullie je kindjes te slapen leggen qua kleding en dekens enzo?
Neelie sliep de eerste maand ingebakerd in een ergopouch. Op een gegeven moment vond ze dat niet fijn meer leek het, dus heb ik haar in een gewone slaapzak gestopt. Ik deed geen deken of laken over haar heen omdat ze die toch weg trapte. Dat ging een tijd goed en toen werd ze weer onrustiger, dus weer ingebakerd in een puckababy. Omdat ze nu ineens is gaan rollen zijn we cold turkey gestopt met inbakeren en weer teruggegaan naar de gewone slaapzak. Nu zijn de nachten zo onrustig, heb het idee dat ik alleen nog maar sluimerslaap en tussendoor niet meer echt diep slaap, omdat ze zo vaak onrustig slaapt of wakker is. Heb via marktplaats een fedde en kees lakentjes besteld om dat eens te proberen, maar ben echt een beetje aan het zoeken merk ik... Dus even benieuwd hoe jullie dat doen!
 
Babymomma ik gebruik Kruidvat luiers. Bij de oudste gebruik ik die ook nog steeds en bevallen goed. Dm ken ik ook niet...

Jasmijn ik moet aankomende week mijn klas weer klaar zetten en voorbereiden en dan 30 aug start ik weer met de kids. Hoe gaat het inmiddels bij jou? En hoe doet Eli het als je aan het werk bent.
Esty ik zie er ook tegenop! Al die drukte en stress weer. Ook heb ik nu eindelijk een lekker ritme en kom ik ergens aan toe. Op dinsdag waren ze er allebei niet de afgelopen 3 weken en kan ik ook even wat leuks doen en rommelen.
 
Terug
Bovenaan