April 2021 uitgerekend

Leuk om positieve verhalen te lezen! Na die lange slaap snachts had hij de nacht erop een voeding rond 00:00 en rond 04:00. Afgelopen nacht alleen een voeding rond 01:00 uur en daarna netjes om 07:00 wakker geworden, hij was toen zo gezellig aan het kletsen. Benieuwd hoe het komende nachten zal gaan.
 
Nou dat is opzich wel positief Jasmijn! Hij gaat steeds wat langer slapen hoor.

Ik ben vandaag voor het eerst weer op school geweest om voor te bereiden. Nou dat viel wel tegen. Er moet zoveel en even het overzicht kwijt. En men het is een grote klas met heeeeel veel zorg. Twijfel gelijk weer aan mijn eigen kunnen, ook omdat ik veel emotioneler ben. Ook zie ik echt weer tegen de september maand op. Er moet die maand zooooveeel oa. kamp dus 2 nachten weg. Morgen weer een dag en donderdag ook nog en dan maandag voor het echt.
 
Oh dat overvalt je dan wel even he Jippie! Ook als je ziet dst je zo veel zorgkindjes in de klas hebt, zo moeilijk! Maar je kunt het! Dit is je baan en hiervoor ben je opgeleid! En als je het niet meer weet, dan hebben jullie neem ik aan ib'ers in huis?

Hier gaat het slapen zo moeizaam! En dat terwijl ik echt een goede slaper had. We moesten cold turkey stoppen met inbakeren en nu gaat het slaapje overdag niet goed. Het was altijd al maar 45 minuten, maar kon haar wel gewoon neerleggen en naar beneden lopen. Nu is het dan gillen geblazen. 's avonds hetzelfde. Vannacht voor het eerst het lakentje van fedde en kees gebruikt. Was vannacht geen succes, maar ga het nog wel minstens een week proberen. Ze ligt zodra ik het ritsje dicht doe echt klaarwakker en begint dan ook te gillen en is niet te troosten in bed. Eerder kon ik wel de speen teryggeven en dan ging ze vaak a alsnog slapen, maar nu echt niet. Heb vannacht 3 keer gevoed, en dat is sinds een week elke nacht zo. Ben moe!
 
@Jippie; oh leuk naar de kinderboerderij! Ik kan niet wachten tot we met Zahra vanalles gaan ondernemen. Dat is natuurlijk wel meer vanzelfsprekend als je nog meerdere kindjes hebt, denk ik.
We zijn tot nu toe alleen nog maar gaan zwemmen, voor de rest alleen naar de stad en de winkel enzo. Nog geen uitstapjes verder.
@Jasmijn: op naar de volledige nachten doorslapen!
@Jippie: je mag altijd met me sparren hoor. Welke groep heb je ook alweer? Ik krijg volgend jaar 4/5 en 6/7. Mijn voorkeur gaat uit naar de onderbouw, maar ik vind het niet erg. Elke leeftijd heeft zo zijn eigen leuke dingen vind ik.
@Esthy; wat vervelend! Ik snap heel goed dat je moe bent. Hier gaat het slapen al iets beter, ze wordt wel nog wakker in de nacht, maar maakt meestal dan even geluidjes, soms even een beetje zeuren, en dan valt ze weer in slaap. Vannacht heb ik er doorheen geslapen, zo moe was ik.
 
Whoopsie  verkeerde jaar, moest 2022 zijn..
 
Ik ook eind april! Nog even wachten op 1e afspraak of het hartje klopt, en wat de exacte datum wordt.  Heb wel mega krampen al een aantal dagen onderin mijn buik, vergelijkbaar met menstruatie pijn, maar dan iets heftiger. Maak me wel druk of alles wel goed op de juiste plek zit, maar heb geen bloedverlies of andere klachten behalve ongeveer 2 a 3x per dag 5 minuten heftige kramp.
 
@jippie wat vervelend dat het zo tegenviel. Ik hoop dat als je weer een aantal dagen echt gewerkt heb het wat beter zal gaan. Het was voor mij ook door een hele zure appel bijten en herken dat emotionele ook hoor. Ik had in t begin ook echt veel momenten dat ik dacht moet ik een andere baan nemen zonder grote verantwoordelijkheden en deadlines. Je gaat dan inderdaad zo twijfelen. Tis ook zo’n grote verandering om weer te gaan werken. Maar nu eerst nog lekker van je weekend genieten!
 
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes. We hebben inderdaad een ib'er die gelukkig helpt. Ik krijg 2 dagen groep 7/8 met 28 kids en 1 dag 6/7. Daarnaast was ik gevraagd om rekencoordinator te gaan worden op school. Gisteren trok ik het allemaal niet meer. Ik had zo'n hoofdpijn en zag het allemaal niet meer zitten op het werk. Dus ik heb een enorme huilbui gehad. Een paar collega's (vriendinnen) hebben mij weer rustig gekregen en daarna heb ik een gesprek met de directie gehad. Daarna ben ik met een gerust gevoel naar huis gegaan. Dit weekend even nadenken of ik echt rekencoordinator wil worden of dat het teveel is. Als ik het wel ga doen word ik sowieso 13 woensdagen vrij geroosterd om die taak te doen en als ik s middags van 1 tot 5 een cursusmidday heb mag ik de ochtend thuisblijven. Dat geeft wel heel erg veel rust. Pff wat hormonen en stress allemaal met je doen.

Gelukkig gaat het thuis nu wel goed. Ik durf steeds meer met de beide jongens op pad enzo. Babymomma die uitstapjes zijn inderdaad heel leuk!! Een speeltuin of indoorspeeltuin of kinderboerderij of dierentuin allemaal leuke dingen als je je kind ziet stralen, maar nu nog niet zo zinvol met een baby. Ik moet alleen ook aan de oudste denken en hem hele dagen thuis hebben is niet gezellig hoor haha.
Esty ben jij eigenlijk ook al begonnen met hapjes? Hoe gaat het bij de rest met eten? Ik ben vandaag ook begonnen met een fruithapje. Qua groente heeft hij nu wortel broccoli en bloemkool op. Broccoli vindt hij niet zo lekker als ik zijn gezicht moet geloven.
Hoe doen de baby's het verder? Al aan het rollen enzo? Hier nog niet, ja een enkele keer van buik naar ruy. Hij is een stuk later dan zijn broer haha.
Jasmijn en Esty hoe gaan de nachten nu?
 
Terug
Bovenaan