April 2021 uitgerekend

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat toevallig! Ik heb ook op 18 september mijn termijnecho. 
Afgelopen dinsdag had ik een vroege echo, omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad. En het hartje klopt al met 5 weken en 4 dagen! Ik heb er alle vertrouwen in dat het dit keer goed gaat.
Hoe voel jij je? 

Heel veel succes komende weken! Ik zal voor je duimen. 

@Margriet haha ik zei tegen mijn vriend ook al dit wordt een meisje, want ik ben veel misselijker. Maar zijn bakerpraatjes. Vriendin heeft 2 zoontjes en was bij allebei tot week 20 aan het overgeven.

@jippie: ik denk dat je het niet met anderen kan vergelijken. Iedereen is anders zwanger. Maar gewoon met je eigen zwangerschap? Ik merk wel echt verschil met de 1e. Ben benieuwd :)

@Gebruiker10267812 ik ben nu 6+4, we verschillen dan iets meer dan een weekje. Hoe voel jij je vandaag? Ik ben bedlegerig, maar dat komt omdat ik heel slecht geslapen heb en dat in combinatie met de misselijkheid brengt mij niets goeds.
@margrietb en @jippie tot nu toe lijkt deze zwangerschap behoorlijk op mijn eerste (meisje) qua misselijkheid, maar ik hoop dat deze keer de misselijkheid eerder afneemt, vorige keer pas rond de 20 weken. De tijd zal het leren...

Ik lees hier 'gelukkig' veel verhalen van misselijkheid. Zelf ook ontzettend misselijk en moe, dat ik mij haast zorgen ging maken. Ik kan het allemaal nog wel binnen houden, maar gehele dag misselijk, vooral rond moment dat ik moet eten, maar ga je daar dan maar eens toe zetten. Ook geuren van koken etc wekt misselijkheid op. Als ik weer wat gegeten hwb, knapt het iets op. Herkennen jullie deze misselijkheid ook op soort gelijke manier?
Schat dat ik in week 6 zit, volgende week vrijdag de eerste echo. Kan haast niet wachten.

Hi Skippy- die misselijkheid is een vervelend kwaaltje, bij mij is het net als jou de gehele dag aanwezig. Misschien klinkt het raar maar bij mij lijken het twee soorten te zijn, ene moment voelt het als misselijk van ‘ik heb te lang niets gegeten’ ander moment is het misselijk van ‘ik kan niets eten en kokhals neigingen’ 

Heeft iemand anders dat ook, van die verschillende soorten misselijkheid?

@Jasmijn; dankje voor je reactie. Niet gek hoor, ik herken ook die verschillen nu jij dit zo benoemd. En dat eerste gaat ook vaak over in die tweede, heel vervelend. En wil ook niet klagen, het is voor een goed doel, maar maakt mij wel onzeker en dat ik mij echt een aansteller voel soms ?

@Skippy- een aansteller? Ach welnee! Natuurlijk ben je, zijn we, dat niet. Deze kwaaltjes en gevoelens zijn echt en daar moeten we allemaal een weg in vinden om er zo goed mogelijk mee om te gaan. Uiteraard voor een mooi doel maar het is wel zwaar vind ik.

Terug
Bovenaan