Hier ook nog geen echte rol hoor, hij blijft haken op zn zijkant haha. Komt vast vanzelf wel. De nachten zijn wisselend na mn bericht dat die toen goed geslapen had. Gister bijv rond 23:00 wel echt hongerig dus natuurlijk een voeding gegeven daarna rond 05:00 wakker maar geen honger en heeft die zichzelf weer in slaap gekletst, duurde wel even maar dacht zolang die niet huilt doe ik niks. Andere keer wordt die pas rond 03:00 wakker voor een voeding en dan bijv rond 06:00 dat die mopperig is en we hem heg laatste uurtje bij ons in bed nemen. Maar ik heb wel het idee dat we nu van die 6e fles af zijn, durf trouwens nog niet te vroeg te juichen omdat het nog kort is dat het beter lijkt te gaan. Qua hapjes gaat t prima, ben ook al een tijdje bezig (vanaf 3,5 mnd) en ik ga vanavond 7 ijsblokjes aanbieden omdat die de laatste paar dagen huilt als het op is, doet die overigens ook steeds vaker na een fles. Waardoor ik als aanvulling wel met fruit wil starten maar weet eigenlijk niet wanneer. Had eerst in mn hoofd als zn slaapjes overdag gaan schuiven en het uiteindelijk in de loop van de ochtend kan, maar in die slaapjes lijkt nog geen verandering te komen. Misschien dan maar in het begin van de middag na de fles, is een gek tijdstip?