April 2021 uitgerekend

Oh Jasmijn dat gaat snel met het grote zitje! Weer een andere fase! En waarschijnlijk vindt Eli het hartstikke mooi dat hij dan mee kan kijken!

Hier in het weekend naar de Beekse Bergen, dus ook lekker dieren kijken! Was hartstikke leuk! Gisteren voor het eerst een hapje en ze deed het redelijk goed! Er ging denk ik nog geen ijsklontje in, maar de slikte het wel goed door!
De nachten zijn nog steeds een drama! Ze komt nu elke 2 uur en de enige manier om haar weer rustig en in slaap te krijgen is de borst. Ik word er wel een beetje gek van en weet gewoon niet hoe we het moeten doorbreken.
 
@Esthy ja hij vond het heerlijk zo om zich heen kijken. Oef om de 2 uur klinkt behoorlijk pittig, is dit ook overdag zo? Als ze echt behoefte heeft aan een voeding dan kun je denk ik niets anders doen dan eraan toegeven hoe zwaar ook. Er zal ongetwijfeld weer iets spelen waardoor ze dat nodig heeft. Ik hoop voor je dat die fase snel voorbij gaat. Is geen doen zo die mini slaapjes voor jou.
 
Overdag is ze juist over naar elke 4 uur. Ik vrees dat de borst ook wat troost voor haar is geworden, dus dat het misschien iets is dat we moeten gaan doorbreken.
Hadden bij jullie de baby's ook wat last van krampen na de eerste hapjes? Gisteravond had ze behoorlijk last na haar eerste hapje!
 
Jasmijn de 1e dag was echt ontiegelijk zwaar. Ik kwam met enorme hoofdpijn thuis. Zondag kreeg ik alweer keelpijn, maar gelukkig niet doorgezet tot een ontsteking, maar wel veel pijn en kom dus moeilijk over de kids heen. Tot overmaat van ramp ook nog even ruzie hier met mijn vriend. Dus ben gaan sporten en daarna ging het wel weer. Vandaag ging het wel wat beter, maar heb nog steeds keelpijn. Het wordt gewoon een enorm pittig jaar.
Wauw de grote wagen al! Qua grootte zou Guus ook wel kunnen maar ben bang dat hij dan helemaal geen slaapje meer in de wagen doet.
Esty wat ontzettend zwaar zeg. En dan volgende week werken! Dat is niet te doen met zulke nachten. De krampjes na het eten herken ik niet. Wat heb je gegeven? Hier ging er ook geen heel blokje de 1e keer in hoor.
 
Ik sluit mij ook graag bij jullie aan!
Ik heb vandaag de eerste echo gehad! Alles lijkt goed te gaan!
Ik dacht dat ik 7 weken wasmand ben er waarschijnlijk 6 gezien de grootte van er kindje.
Ik ben voorlopig 26 april uitgerekend
 
Ja volgens mij kan dat dus niet. Dan moet je een nieuw topic openen. Dat kan wel. Gaan er nu inderdaad veel de mist in haha.
 
@jippie @babymommaaa Zal even een paar weken zijn dat een paar toekomstige mama’s in het verkeerde forum wat plaatsen en daarna zal t gezien de datum vast weer over zijn.
 
Terug
Bovenaan