April 2021 uitgerekend

Noujaaa ineens is er een tandje door aan de onderkant!! Vanmorgen was er toch echt niets te bekennen en net zie en voel ik het tandje. Echt zoveel eerder als bij mn dochter.
 
@Esthy ik heb wel eens eerder een aantal keer gedacht van nou komen ze vast door omdat hij dan erg woest en wild op zn handjes aan het kauwen was maar toen kwam er steeds niks. En nu waren we voor mijn gevoel weer in een rustigere periode en toen kwam er ineens wel een tandje door.
 
Wauw Jasmijn wat snel! Haha ja kinderen verschillen. Bij ons was de oudste juist overal vrij snel mee en Guus is een stuk langzamer met alles. Sven rolde al lang alle kanten op en dronk zelf zijn fles en had met 5.5 maand een tandje. Dat kan dus bij Guus nog hahaha. Ik ga ook maar eens opletten, want hier inderdaad ook dat enorme zuigen en soort bijten op zijn hand en mijn hand gehad, maar nu niet meer.

Wat voor groente en fruit hebben jullie tot nu toe gegeven? Even ter inspiratie alvast. En vriezen jullie fruit ook in? Ik vind het zo dun worden en dus lastig te geven. Ik heb nu wortel, broccoli, bloemkool en pompoen gegeven. De bonen staan nu in de vriezer. Qua fruit heb ik nu appel, banaan en perzik gegeven. Oja en wat pindakaas door de banaan gedaan.
De oudste heeft gisterenavond zijn nieuwe bed gekregen en slaapt nu voor het 2e nachtje in zijn grote bed. Ging gister gelijk heel goed dus hoop dat dat zo blijft.

Esty en babymomma jullie moeten toch aankomende week weer beginnen?
 
Ja ik begin komende week weer! Vandaag vast even op school geweest en wat collega's gezien. Dat was wel even gezellig! Maar ik zie er nog steeds tegenop. Zag mijn klassen en leerlingen en het over viel me ineens dst ik weer lessen moet voorbereiden en namen moet leren enzo. Maar goed, over een paar weken zit ik weer in het ritme en is het weer als vanouds hoop ik! Hoe gaat het met jullie en je werk?
 
@Jasmijn: wat leuk zeg! Weer een mijlpaal!
@Jippie: Wortel, pompoen, bloemkool, broccoli, courgette, erwten. Van fruit banaan, appel, peren, mango. Ik wil hierna bietjes gaan proberen en ik denk perzik of nectarine. Sommige hapjes heb ik met bloem gemengd ivm het waterige. Fruit is goed in te dikken met banaan.
Yes, maandag weer beginnen. Ik ben dinsdag en vandaag op het werk geweest. Volgende week start ik met 3 dagen en vanaf week 2 ga ik met 4 dagen starten. Heel spannend allemaal.
 
@jippie fruit ga ik niet invriezen, vandaag voor t eerst ca. een half stuk fruit gegeven (peer) en de ander helft heeft mn dochter opgegeten. Was wel een beetje fruitsoep geworden worden door al het sap haha maar dat had ik ook wel eens met groente dat ik er net ff teveel water bij had gedaan. Hij doet zo goed zn mondje open als de lepel eraan komt dus ook wat dunnere substantie gaat er goed in.


Met hapjes zitten we niet meer in de enkelvoudige smaken maar gewoon groente+aardappel of groente+rijst. Ik weet niet of ik nog ga invriezen. Hij heeft echt een prima eetlust dat je bijna alles pakt aan ijsblokjes wat je de vorige avond gemaakt heb. Denk door de hoeveelheid dat het invriezen dan eigenlijk geen nut meer heeft en hij beter met de pot mee kan eten, tis toch vrijwel ook altijd tegelijk met ons avondeten.


Aanstaande woensdag naar het CB, ben heel benieuwd hoe die nu op de curve zit. Het voelt alsof die al zooo groot is haha. En natuurlijk weer prikjes, dat zal die niet leuk vinden. Vorige keer moest die ook heeeeel hard huilen, maar was gelukkig wel snel weer over
 
Terug
Bovenaan