@Jippie, herkenbaar dat je nog zo vergeetachtig bent! Zwangerschapsdementie is dus blijkbaar niet verdwenen als je niet meer zwanger bent ?. Ik zit in het voortgezet onderwijs. Geef les aan 1 t/m 6 vwo voor 0,8 fte. Op mijn vrije dag(delen) ben ik met de kinderen, dus ik moet in de avond of tussen de lessen door voorbereiden en vind het best wel pittig! De baby slaapt sinds we zijn gestopt met inbakeren zo ontzettend slecht. Ik ben echt jaloers op dat middagslaapje van Guus dat je beschreef ?
De eerste dag was alleen vergaderen, dus dat is rustig beginnen. Ben normaal op maandag vrij, maar ben toch gegaan om niks te missen van de opstart. Ik geef woensdag mijn eerste lessen, meteen een hele volle dag!
Wat zielig trouwens voor Sven dat hij zijn hoofd zo had gestoten! Maar fijn dat het slapen in het grote bed verder goed gaat! Lief he die prullekes in zo'n groot bed! Kan ze wel opvreten!
@babymomma fijn dat het zo'n leuke klasjes zijn en dat je een goed begin hebt! Zet m op de rest van de week!
@jasmijn, hoe is het bij jou?