April 2021 uitgerekend

Dankjewel! Wat lief dat je daar aan denkt!
Idd ook succes Babymomma!
Jippie hoe doe jij het met voorbereiden van lessen? Ik merk dat ik echt weinig tijd voor mezelf heb nu en dus niet zoveel aan werk thuis toekom....
 
Ik bereid op school altijd voor. Op de dagen dat ik niet werk zou ik dat s middags kunnen doen. De oudste slaapt namelijk ongeveer van 13.15 tot 15.15 en Guus gaat dan van 14.00 tot 17.00 dus van 2 tot 3 zou ik war kunnen doen, maar wil ik niet op mijn vrije dagen. Maar zat jij nou ook in het basisonderwijs? Sorry hoor, ik ben echt zo vergeetachtig dat het niet grappig meer is.
Ik weet ook niet meer of ik het neergezet heb maar Sven heeft van de week een 1 persoonsbed gekregen. Zo schattig zo'n klein mannetje in een groot bed vol met knuffels. Hij is er gisterenavond wel uitgevallen. Zo zielig.
 
@Esthy en Babymommaaa succes vandaag! Laten jullie even weten hoe het was? Ik hoop niet al te zwaar


@jippie och arme Sven. Was er geen zijkantje beschikbaar voor dat bed of helemaal daar voorbij gewurmd? En hoe ging het met naar bed brengen? Onze oudste kwam er zeker twee weken lang nog veel uit om te zeggen dat ze niet kon slapen, natuurlijk was dat van de spanning dat ze er zelf makkelijk in en uit kon.
 
Er zit wel een rekje in van 1.20 maar hij is dus bij zijn hoofdeind tussen die 40cm door gegleden. Hij viel precies tussen zijn bed en de commode. Ik zag het gebeuren op de babyfoon en toen hoorden we een plof. In 1e instantie huilde hij niet maar toen mijn vriend boven kwam om hem in bed te leggen kwam hij precies zelf al overeind, maar stootte zijn hoofd dus tegen het bed en dat deed wel zeer dus even brullen, maar hij was nog zo slaperig dat hij snel weer sliep.
Hij is er woensdagavond gelijk in gaan slapen en tot nu toe op het vallen na nog niet 1 keer uitgekomen.
 
Dankjewel! Lief dat jullie aan ons denken. Het was wel pittig moet ik zeggen. Een hectische eerste dag. Ik was de fiets naar de gastouder vergeten te brengen gister dus ik kon haar vanmorgen niet brengen dus dat moest mijn vriend doen vanuit zijn nachtdienst. Maar die was te laat. Ik helemaal stressen natuurlijk.
Ik ben een halve dag in 6/7 gaan observeren en de andere halve dag in 4/5. Morgen heb ik dan 6/7 (normaal op maandag) en op vrijdag 4/5. Volgende week werk ik dan 4 dagen en ben ik dinsdag en woensdag ambulant.
Vandaag was ook wel extra vermoeiend, omdat ik niet veel geslapen heb en omdat we meteen vergadering hadden.
Maar goed, zal weer wennen. En bij jullie?
 
@Jippie, herkenbaar dat je nog zo vergeetachtig bent! Zwangerschapsdementie is dus blijkbaar niet verdwenen als je niet meer zwanger bent ?. Ik zit in het voortgezet onderwijs. Geef les aan 1 t/m 6 vwo voor 0,8 fte. Op mijn vrije dag(delen) ben ik met de kinderen, dus ik moet in de avond of tussen de lessen door voorbereiden en vind het best wel pittig! De baby slaapt sinds we zijn gestopt met inbakeren zo ontzettend slecht. Ik ben echt jaloers op dat middagslaapje van Guus dat je beschreef ?
De eerste dag was alleen vergaderen, dus dat is rustig beginnen. Ben normaal op maandag vrij, maar ben toch gegaan om niks te missen van de opstart. Ik geef woensdag mijn eerste lessen, meteen een hele volle dag!
Wat zielig trouwens voor Sven dat hij zijn hoofd zo had gestoten! Maar fijn dat het slapen in het grote bed verder goed gaat! Lief he die prullekes in zo'n groot bed! Kan ze wel opvreten!
@babymomma fijn dat het zo'n leuke klasjes zijn en dat je een goed begin hebt! Zet m op de rest van de week!
@jasmijn, hoe is het bij jou?
 
Vandaag naar het CB geweest. Hij is nu 7,7 kilo en 68 cm en zijn tweede tandje is nu ook door. Gelijk een stuk minder baby zo hoor. Voorderest weer 2 prikjes gehad. Vorige keer had hij daarvan in de avond geloof ik koorts, hopelijk heeft hij er nu minder last van. Zat op de weg naar huis nog te denken dat de tijd zo snel gaat en alle veranderingen die we in een relatief korte tijd hebben doorstaan, zwanger zijn, bevallen, wennen aan de nieuwe gezinssamenstelling, weer werken. Wat een rollercoaster van fases eigenlijk. Het werken voelt ook weer als voorheen moet ik zeggen. Daar waar ik eerst tegenop zag en het zwaar was is zo snel weer gewend. Alsof je draagvlak met je meegroeit.
 
Terug
Bovenaan