April 2021 uitgerekend

@Esthy: hoe is het gegaan? Welke vakken geef je als ik vragen mag?
@Jasmijn: oeh wat leuk die tandjes! Hier dachten we laatst dat het zover was, maar toch nog niks.. Is het nog goed gegaan gister avond?
Hoe gaat het met de rest?
 
Babymomma hoe is de rest van de week gegaan?
Esty dat is best veel inderdaad. Misschien ook je draai weer vinden?
Jasmijn wat is eli lekker gegroeid. Hoe is het afgelopen met de prikjes? Veel last gehad?

Hier gaat het wel prima. Het werken went nog niet en is echt mega zwaar. Ik ben bang dat het zo blijft met deze klas.
Met de kids gaat het gelukkig goed. Guus moet over 2 weken naar het cb en slaapt vanavond bij mn schoonouders dus even geen late fles. Verder heeft hij eigenlijk een heel fijn ritme nog steeds. Rond half 10 a 10 uur uit zijn bed, lekker flesje, fruitje en dan rond half 12 is hij moe dan valt hij in de box of in de wagen in slaap. Als Sven op bed ligt weer een fles zo rond 13.15 en dan van 2 tot 5 slapen, weer een fles en dan avondeten. Vaak van half 8 tot 8 slaapje in de wagen of box en dan fles om 8 uur en naar bed. Om 11 uur wakker maken voor een fles en weer naar bed. Hij eet lekker, behalve de broccoli haha. Verder is hij heel vrolijk en huilt hij eigenlijk nooit. Sven gaat naar de peuterspeelzaal op donderdagochtend dus dan ben ik lekker samen met Guus. Dat is echt heerlijk!!
 
Het verloop na de prikjes was echt precies hetzelfde als vorige keer. Ochtend geprikt en avond koorts, de volgende ochtend was het gezakt naar een verhoging en later die dag trok het weer weg.
 
Okee gelukkig maar. Voorlopig ben je nu van de prikken af.
Guus is vandaag heel pieperig en slaapt moeilijk. Vanmiddag maar heel kort. Echt heel raar dus ben bang dat hij wat onder de leden heeft. Met 21 weken zit er volgens mij geen sprong toch? Ik hoop zo dat het vanavond wel lukt met slapen.
 
@Jasmijn, fijn dat de prik weer meeviel en wat is het al een grote kerel!

@ Jippie, volgens mij zit er daar wel ergens een sprong. Geloof dat sprong 4 en 5 vrij kort op elkaar zitten! Maar kan ook gewoon een virusje zijn. Of misschien tandjes?

@babymomma, ik geef geschiedenis.

Het was echt een mega pittige week. De peuter is ook een beetje uit zijn doen, omdat hij net 3 weken echt helemaal bij ons is geweest en nu weer naar de gastouder gaat op 3 dagen. Hij is duidelijk echt heel moe en vanochtend een gat in zijn koppie gevallen. Geen dokter nodig, maar dat bloedt echt als een meelzak. Ik schrok me dood!
Neelie doet het goed bij de gastouder! De gastouder legt haar wel op de buik te slapen (in het zicht) en dat vind ik nog een beetje spannend, terwijl ze alle kanten op kan rollen. Wij hebben dat deze week thuis ook gedaan en ze valt zo wel zelfstandig in slaap... Dus misschien iets wat we door moeten pakken..
 
Oeps dat is niet zo fijn Esty. Moet het niet geplakt worden?
Wat fijn dat het met Neelie goes gaat bij de gastouder. Dat is toch een fijn gevoel. Ik snap dat je dat slapen op de buik wel spannend vind hoor.
Ik heb mijn boek eens bekeken maar met 21 weken is er juist een zonnetje. Het begint vanaf 23 weken weer maar de piek zit geloof ik pas bij week 25/26. Vandaag lekker in het bos geweest en heeft hij een poosje in de draagzak geslapen. Vanmiddag in zijn bedje. Hij werd weer wakker maar mijn vriend zei dat hij een aai over zijn bolletje gegeven en dat hij toen weer doorsliep. Het slaapje aan het begin van de avond wilde weer niet lukken. Die doet hij altijd in de box of in de wagen, maar hij bleef huilen. Nu ligt hij lekker in zijn bed en hopen we dat hij gewoon weer lekker de nacht doorslaapt. We hebben dus geen idee wat er is. Ik voel ook geen tandjes.
Oja ik ga toch de extra taak op mijn werk niet doen. Ik zag er zo tegenop. Zijn sowieso al 10 woensdagmiddag tot 5 uur en dan nog alles opzetten op school en volgens mij nog extra bijeenkomsten naast mijn gewone werk. Het lucht wel enorm op dat ik het niet ga doen.

 
@esthy wat schrikken zeg!! Zo’n hoofdje kan inderdaad hevig bloeden. Onze dochter had een tijdje geleden ook een hoofdwond en kreeg een hechtpleister, kreeg hij dat ook? Kan me voorstellen dat buikslapen spanning met zich meebrengt, maar als ze daardoor wel beter slaapt dan kun je dat zeker overwegen om standaard in de routine te doen.


@jippie hoe ging de nacht? Guus alweer een beetje meer zichzelf vandaag? Wat betreft je werk dat klinkt alsof het echt de goede keuze was omdat het je zo’n opluchting geeft, fijn!
 
Hoe is het eigenlijk met jullie zelfbeeld? Bij mn dochter was ik na de bevalling slanker dan voorheen dus voelde ik me top. Bij Eli merk ik dat mijn lichaam net iets voller is dan voorheen. Ik voel me daardoor minder aantrekkelijk maar tegelijkertijd kan ik niet de motivatie/energie vinden om er daadwerkelijk iets aan te doen. Ik was nooit echt een sporter en diëten voel ik ook weinig voor omdat naar mijn idee je dan voor altijd je eetpatroon moet aanpassen om het eraf te houden. Tis ook niet veel hoor, ik pas nog wel mn oude kleding maar het zit gewoon niet mooi, een maatje groter valt bijvoorbeeld mooier. Nu ik dit typ denk ik van stel ik mij aan? Maar het gevoel van minder mooi zijn voel ik momenteel even heel sterk en ik zou willen dat het op miraculeuze wijze er weer vanzelf zou afgaan haha, dat zou toch top zijn.
 
Terug
Bovenaan