@Esthy; oh lekker een dagje voor jezelf.
@Jippie; oh wat jammer. Hopelijk kunnen jullie snel een etentje plannen! Nee, ik ga niet mee. Is ergens ver weg, ik heb geen auto en rijbewijs en met een baby'tje ben ik liever de nachten thuis. Barnsteen helpt tegen doorkomende tandjes, Google maar eens. Wij hebben via een webshop 'De kleine lama' besteld. Een heel leuk geel enkelbandje (armbandje).
@Esthy: Ja, als juf kijk je daar inderdaad wel anders naar. Ik geef momenteel les op een jenaplanschool en dit bevalt tot nu toe heel goed. Mijn oude werkplek was een reguliere school, maar bevatte ook veel goede elementen. Al vond ik het wel veel digitaal, vooral het feit dat de kleuters al dagelijks met iPads werken. Ik ga in ieder geval niet kiezen voor een school die het dichtst in de buurt ligt, maar ik kies inhoudelijk. Maar bij ons in het gezin is er natuurlijk nog een factor; mijn vriend is moslim en zou graag willen dat Zahra op een islamitische basisschool terecht komt. Ik ben hier nog niet helemaal van overtuigd. Maar goed ze is nog geen 6 maanden, dus we hebben nog een jaartje of 3 om keuzes te maken haha..