April 2021 uitgerekend

Dag lieve mama’s. Eli is vandaag precies een half jaar oud en voor mij voelt dat als een mooi moment om te stoppen in dit topic. Wellicht zal ik nog een paar keer kijken om even te lezen hoe het gaat als jullie nog actief zijn maar ik merk dat het de laatste tijd een beetje teveel wordt om bij te houden met alle mooie dingen in het leven erbij. Vond het altijd superfijn hier en we hebben een leuk groepje met elkaar gehad.


Lieve mama’s jullie doen het allemaal supergoed en onze kindjes natuurlijk ook!


Ik vind jullie topvrouwen!!
 
@Jasmijn: gefeliciteerd met deze mijlpaal! Wij moeten nog 1 weekje wachten. Jammer dat je minder actief gaat zien, maar zeer begrijpelijk. Dankjewel, heel lief, jij ook!
 
Wat jammer Jasmijn! Ik heb altijd veel aan je tips en woorden gehad. Heel veel succes met alles en geniet van je gezin!

Ik schreef vorige week al dat Guus weer onrustig was en dit door de sprong kwam of weer wat onder de leden had. Helaas het laatste. Hij hoest als een zeehond en zijn keel doet echt zeer. Nog geen koorts erbij dus (nog) geen keelontsteking. Niemand heeft hier ergens last van dus hoe hij er aan komt.... wel word ik er een beetje moe van want hij heeft elke keer wel wat.
 
@Jippie: wat vervelend dat hij weer ziek is. Pff. De rest wel gezond?
Met Zahra gaat gelukkig alles goed, maar ik zelf vind het wel zwaar op het moment. Zeker gezien het sukkelen met die misselijkheid en duizeligheid en ik heb heel veel last van mijn rug, ben nu helemaal ingetapet. Daarnaast 4 dagen werken, een baby, een huishouden. Ik ben nog steeds heel dankbaar hoor, maar het is best pittig.
 
Ja de rest is wel gezond dus hoe hij dit nou weer opgelopen heeft... morgen gaan we proberen om maar 4 flessen te geven dus de late fles eraf. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Ja zwaar is het he en zeker als je eigen gezondheid niet mee werkt! Is er verder nog niets uitgekomen wat het is? Ik vind het met een 2e ook heel pittig. Nu echt nooit meer een moment voor mezelf. Ook het werken is nu gewoon enorm zwaar waardoor ik van het werken al zo moe ben en dan moet je maar weer door. Ik hoop zo dat Guus het morgen accepteert zonder die late fles.
 
Toch maar naar de huisarts geweest. Hij heeft nu een puf maar het helpt nog niet. Heel zielig want hij piept en heeft het benauwd. Hoop dat het snel beter gaat.
 
Och germ wat rot voor hem. Wat is hij al vaak ziek geweest zeg of lijkt dat maar zo?
Hoe is het met de flessen gegaan?
Wij zitten nu ook weer in een overgangsfase, omdat ze bijna 6 maanden is. Ze is dinsdag begonnen met een papje ipv de ochtend fles. Morgen krijgen we als het goed is de 360 beker en vandaag heb ik de Difrax oefenbeker binnen gekregen. Ik wil het misschien dit weekend al eens uitproberen. Dan vanaf volgende week brood proberen en de fles van 5/6 afbouwen, zodat we uiteindelijk nog maar op 3 flessen zitten (pap en 2 flessen). Op zich mogen we hier best nog even mee wachten, maar mocht ze al water drinken dan kan dit natuurlijk al best. Ik heb haar ook al een aantal keren hapjes aangeboden met aardappel en groenten samen. Rijst zit nog in de vriezer, dit komt volgende week ook aan bod. Wat een werk hè, al die veranderingen. Maar goed, binnenkort is het weer allemaal normaal..
 
Het klopt dat hij vaak niet lekker of fit is. Hij blijft wel vrolijk, maar is om de haverklap ziek. Ben elke maand wel bij de dokter te vinden en dan is hij weer 2 weken gezond en dan heeft hij weer 2 weken wat.

Jaa Zahra is maandag 6 maanden toch? Guus zaterdag. Nou hij heeft er nu 3 op en krijgt zo zijn 4e met granen en gaat dan naar bed dus afwachten of het vannacht goed gaat. Wel grappig dat we zulke verschillende schema's hebben.
 
Terug
Bovenaan