Hoi, wat vervelend Babymomma! Snap dat je echt wel behoefte hebt aan duidelijkheid en dat er dan hopelijk ook wat aan gedaan kan worden!
Ook vervelend dat Guus zo verkouden is zeg Jippie! En ik vind dat ook zo zielig! Geef je Guus geen voeding meteen als hij wakker wordt? Wordt hij dan niet heel boos? Hier moet ik wel voeden om half 8.
Schema is nu;
Half 8 wakker en voeden (soms eerder wakker, maar dan wacht ik toch)
9 tot 10 slapen
Na het slaapje fruit (banaan of peer ofzo)
Half 12 voeding
12 uur slapen
2 uur wakker
Half 4 voeden
4 tot 5 nog even slapen
Half 6 groentenhap
7 uur/half 8 voeding op bed en dan slapen
Ze komt op dit moment s nachts echt bijna continu, dus ik heb haar bij me in bed. Er is geen gehuil ofzo, maar veel happen, dus veel aanleggen. Ik word er wel een beetje moe van, maar las dat baby's dat in deze fase heel erg hebben als ze borstvoeding krijgen.
Over iets minder dan 2 weken is ze 6 maanden en wil ik haar brood gaan geven met boter of pindakaas. Weet nog niet hoe het in het schema past. Hoe doen jullie dat?
Ook vervelend dat Guus zo verkouden is zeg Jippie! En ik vind dat ook zo zielig! Geef je Guus geen voeding meteen als hij wakker wordt? Wordt hij dan niet heel boos? Hier moet ik wel voeden om half 8.
Schema is nu;
Half 8 wakker en voeden (soms eerder wakker, maar dan wacht ik toch)
9 tot 10 slapen
Na het slaapje fruit (banaan of peer ofzo)
Half 12 voeding
12 uur slapen
2 uur wakker
Half 4 voeden
4 tot 5 nog even slapen
Half 6 groentenhap
7 uur/half 8 voeding op bed en dan slapen
Ze komt op dit moment s nachts echt bijna continu, dus ik heb haar bij me in bed. Er is geen gehuil ofzo, maar veel happen, dus veel aanleggen. Ik word er wel een beetje moe van, maar las dat baby's dat in deze fase heel erg hebben als ze borstvoeding krijgen.
Over iets minder dan 2 weken is ze 6 maanden en wil ik haar brood gaan geven met boter of pindakaas. Weet nog niet hoe het in het schema past. Hoe doen jullie dat?