April 2021 uitgerekend

Oh wat vervelend zeg. Ik hoop dat het snel beter gaat! Hoe is het gisteravond nog gegaan?
Ja, klopt. Zahra is maandag 6 maanden. Ik heb de beker inmiddels binnen, dus dan kunnen we eens gaan oefenen. Hebben jullie dit al gedaan? Bekers met slokjes water?
 
Het ging gisterenavond goed! Hij heeft lekker doorgeslapen tot 9.15 uur. Wel een aantal keren wakker door het hoesten hoor, maar daarna viel hij weer in slaap.
Heb je de munchkin beker? Heb je hem al geprobeerd? Ik weet wel dat onze oudste er wel even mee moest oefenen en er in het begin niets uit kreeg. Wij zijn er nog niet mee begonnen, maar ik ga dat ook voorlopig nog niet doen. Ik hou het schema van de oudste aan en heb dat toen ook pas met 8.maanden gedaan toen fles 4 eraf ging dus we hebben nog even haha.
 
Hoi, ik heb een hele hoop gemist zie ik! Vervelend dat Guus niet helemaal lekker is geweest! Er heersen nu echt allerlei virusjes, nu iedereen weer dicht bij elkaar in de buurt komt! Maar fijn dat hij goed heeft geslapen!
Hoe voel jij je Babymomma? Wij hebben vanaf 7 maanden weleens wat lauwe thee aangeboden in de munchkin beker bij de oudste. Dat ging meteen goed! Hoe we dat nu gaan doen weet ik niet. Bij mijn oudste stopte ik met 7 maanden met borstvoeding en gaf ik toen pas iets uit een beker. Ik geef nu ook nog bv en moet even kijken tot wanneer!
@Jasmijn,jammer dat je stopt! Geniet verder van je gezinnetje!!
 
Ik heb de Dr brown 360 beker met handvaten en de Difrax oefenbeker. Nog niet geprobeerd, wel van plan komende week.
Mijn moeder was vandaag hier en toen hebben we eens brood geprobeerd. De helft van de tijd doet ze het zelf in haar mond, de andere helft moeten we haar nog helpen. Maar wel heel leuk om te zien!
 
@Esthy; het gaat. Het ergste is altijd maar een paar dagen. Maar ik voel me verre van mezelf nog steeds. Dinsdag weer naar de dokter. Ben benieuwd..
 
Hi! Hoe gaat het met jullie?
Ik ben gister weer naar de dokter geweest. Hij weet het niet, de waardes zijn weer verbeterd en hij heeft geen idee waar het vandaan komt. Hij heeft me doorverwezen naar een kno arts.
Met Zahra gaat het super! We zijn in het weekend begonnen met het aanbieden van brood en maandag is ze bij de gastouder begonnen met een oefenbeker. Leuk hè die mijlpalen!
 
Wat vervelend dat ze eigenlijk niet weten wat het is, maar je waardes wel verbeteren. Of voel je je ook wel beter? En vond Zahra het brood lekker? Doe je er ook wat op?

Hoe is het bij jou Esty? Ook bijna een half jaar toch?

Guus is nog eeg verkouden en hoest veel. Het benauwde is er wel door het gebruik van de puf. Hij heeft veel melk gespuugd aan het begin van de week en dronk zijn flessen niet leeg. Hij is inmiddels wel aan het nieuwe schema gewend dat we vorige week zijn gestart. Laatste fles om 20.00 en 1e fles om 9.30. Zelf ben ik nu ook snipverkouden en heb waardeloos geslapen vannacht. Zul je altijd zien als je vakantie begint.
 
Terug
Bovenaan