April 2021 uitgerekend

Jeetje Babymomma, wat ontzettend naar dat het zo voor jullie loopt. Ik kan me voorstellen dat wanneer je zelf zo'n geschiedenis hebt je bepaalde dingen wilt voorkomen voor je eigen kind en je eigen kind wat anders wilt bieden. Juist omdat je zelf uit een gebroken gezin komt, weet je wat de valkuilen zijn, waar je zelf last van hebt gehad en weet je misschien ook wat je niet wilt. Juist heel waardevol nu, want je kunt dus met die kennis een ander soort situatie voor Zahra proberen te maken met haar vader. Ik hoop dat je eruit komen en op een fijne manier er kunnen zijn voor Zahra!
 
Dankjewel voor jullie fijne reacties. Ik hoop zelf ook dat we door een deur kunnen blijven gaan voor haar. Maar goed we zullen het zien. Nu vakantie. Dat vind ik zelf wel moeilijk, omdat ik dan veel ga nadenken als ik thuis zit. Ik probeer altijd meteen heel veel dagen op te vullen met bezoekjes enz.
Ik ga denk ik maandag ook toch maar weer eens de praktijkondersteuner bellen, even leegkotsen...
 
Mijn vakantie zit er juist op, maar kan nog wel wat weekjes gebruiken. Als het goed is krijg ik eindelijk verlichting.
Wel goed dat je even hulp zoekt. Het is ook niet niks allemaal.

Hier weer een mijlpaal. Het 1e tandje is gisteren doorgekomen en hij rolt eindelijk van zijn rug naar zijn buik en vaak ook. In bed lag hij gisteren ook ineens op zijn buik. Hij zou terug moeten kunnen want van zijn buik naar zijn rug deed hij al heel snel, maar dat bleef bij een enkele keer en helaas lukt het hem nu dus niet terug dus dan gaat hij een beetje huilen.
 
Oh leuk! Die tandjes en dat rollen.
Zahra heeft vandaag eindelijk laten zien dat ze volledig kan omrollen. Ze heeft dit al bij mijn moeder en schoonmoeder gedaan, maar thuis nog nooit. Nu waren we bij een vriendin, ik leg haar neer en hop in 1x gelukt. Heel leuk!!
 
Dat is ook heel knap en handig!!! Ik loop me nu soms suf omdat hij niet terug draait.
Hoe is het verder met jullie? Is het vannacht met de wintertijd goed gegaan?
Guus sliep gelukkig door, maar was al wel vroeg wakker en aan het keten en hoesten, maar we konden hem laten liggen. Hij begint weer opnieuw met de verkoudheid dus hij zit weer aan de puf en neusdruppels.
Met de oudste is het al een week drama. Die kon dinsdag niet naar de opvang, maar hij wordt dus al de hele week om half 6 of 6 uur wakker en wil met geen mogelijkheid terug zijn bed in. Ook s middags is het een drama, maar hij is zooo moe. Hij slaapt nu hooguit 11 uur op een dag terwijl hij vorige week nog 14 uur sliep. Vanochtend kwam hij nieuwe tijd dan 7 uur maaaaarr gisterenavond lag hij pas om 10 uur uiteindelijk. Volgende week gaan we nog een weekje op vakantie.
 
Och bij jullie ook al? Wat een pech.
Ik heb me vanmorgen moeten laten testen, keelpijn en hoesten. Zahra begon eergisteren met neusverkoudheid, toen hoesten en gister avond opeens verhoging. Vanmorgen koorts en die wordt in de loop van de dag steeds hoger. Ze is nu bij mijn moeder, omdat ze met koorts niet naar de opvang mag en wij allebei moeten werken morgen. Mits ik op tijd een negatieve uitslag ontvang dan.. ellende die corona. Maar maak me op dit moment alleen druk om de kleine, germ..
Wat leuk dat jullie nog even weg gaan, waar gaan jullie heen?
 
Heerlijk he die herfst!! Wij tobben nu al zo lang dat is echt niet normaal maar goed. Ik hoop voor je dat de uitslag negatief is. Heb je voor Zahra al iets voor haar neus? Is zo zielig altijd voor die kleintjes als ze verkouden zijn.
We gaan een weekje naar Beerze Bulten. Daar zijn we in maart een lang weekend geweest. Nu is het zwembad en de indoorspeeltuin ook open dus dat is fijn.
 
Ken ik niet, maar klinkt leuk!
Mijn uitslag was idd negatief, gister avond ontvangen. Vandaag gaan werken met halve energie en daarna bij mam gaan eten en toen Zahra mee naar huis genomen. De koorts was vanmiddag weg, maar de temperatuur leek wel weer ietsje te stijgen rond etenstijd. Ik ga haar over een uurtje het laatste flesje geven en dan meet ik nog eens.
Nou ja er is niet veel wat helpt. Ik ben begonnen met neusspray, toen luuf onder de voeten en mam heeft nog een ui naast de box gelegd. Maar het lijkt niet bijzonder veel te doen.
Komt wel weer goed.. hopelijk geen koorts meer, dan kan ze morgen gewoon naar de gastouder.
 
Terug
Bovenaan