April 2021 uitgerekend

Gelukkig was je test negatief. Hoe is het nu met Zahra?
Guus is ook weer ziek. We blijven bezig. Nu ook wat koorts en het kdv belde gisteren einde van de middag al dus ga morgen denk ik de dokter maar weer bellen om te kijken of hij geen keel of oorontsteking heeft.
Ik heb echt een abonnement op de dokter momenteel.
Beerze Bulten is een hele grote camping, maar die is nu dicht dus alleen de lodges en de bungalows zijn te boeken. We zijn ook erg benieuwd naar het zwembad, schijnt echt heel leuk te zijn en de indoorspeeltuin. Ook zit er aan de overkant een bos en zandverstuivingen dus lekker berg op en weer naar beneden rennen. Het is verder wel een rustige omgeving waar niet heel veel te doen is.
 
Nou zeg wat een pech. Iedereen blijft elkaar aansteken idd. Na mij en Zahra, is mijn ex vriend nu dus ook ziek geweest. Gelukkig maar 1 dagje, vandaag is hij weer gaan werken. Zahra is weer bijna de oude, het hoesten blijft wel duren. Ik moet morgen de dokter bellen ivm haar nekplooitjes. Even checken of we de zalf moeten blijven smeren of terug moeten ter controle. Dan vraag ik ook meteen of ze tips hebben tegen de hoestbuien. Ik heb wel het idee dat ze beter aan het worden is, van maandag geen koorts meer en ze heeft al 2 nachten weer goed doorgeslapen. Alleen het hoesten blijft vervelend..
 
Hoi, even afwezig geweest want het was hier echt heel druk met werk enzo. Vervelend dat iedereen zo ziekig is! Hier vallen links en rechts ook mensen uit, vooral met buikgriep! Hoop dat het ons overslaat! De kinderen doen het echt zo goed! Neelie laat zich super goed op bed leggen. Ze komt nog wel regelmatig 's nachts, maar dat vind ik goed te doen! Als ze ligt is ze nu de hele tijd aan het proberen omhoog te komen, als een soort sit-ups, maar als ik haar neerzet on te zitten, valt ze nog om. In de reiswieg in de wagen vindt ze het in ieder geval niet echt leuk meer, dus misschien dat we binnenkort al overstappen op het gewone zitje en die dan platter leggen. Hoe doen jullie dat?
 
@Esthy; hey, welkom terug! Je geeft borstvoeding toch? Dan is enige nachtvoeding wel normaal, toch? Wil je wel gaan afbouwen of ga je nog even door?
Hier nog een grote fan van de ligbak. Maar we hebben ook van die koppelstukken om de Maxi-Cosi erop te klikken. Nog niet geprobeerd eigenlijk. Zahra vindt alles prima..
 
Lekker ombouwen hoor Esty. Bij onze oudste hadden we hem ook echt met 6 maanden omgebouwd. Nu nog niet al is hij er wel aan toe, maar hij doet s ochtends en s avonds nog een slaapje in de wagen en aangezien we morgen op vakantie gaan willen we het even zo houden tot we terug zijn. Ik ga overigens pas woensdag want ik moet gewoon werken.
Op school heerst bij ons ook buikgriep inderdaad. Thuis hebben we nog 2 verkouden mannetjes. Guus hoest echt enorm. De oudste heeft er ook nog een gat in zijn hoofd bij dus gaat heel lekker hier haha, maar... hij slaapt eindelijk weer redelijk normaal.
 
Oja ik ben vrijdag wezen wegen en meten en hij was gewoon al 9.7 kilo en 76 cm. Echt een hele grote baby zei ze. Hij zit op de +2 qua gewicht en de +2.5 qua lengte.
 
@Jippie; oh jeetje dat gaat snel zeg. Welke maat heeft hij dan nu? Zahra heeft nu maat 74. De broekjes zijn nog ietsje te lang, maar het past wel al.
We hebben gister de box en het bed verlaagd. Ik dacht beter te vroeg dan te laat. Nu kan ik tenminste slapen zonder kopzorgen. Ze kan namelijk al best goed zitten. Hoe is dat bij jullie?
 
Terug
Bovenaan