April 2021 uitgerekend

Zo dan is Zahra ook al groot. Guus zit in 68/74. Het ligt een beetje aan het merk, maar over het algemeen past 68 nog wel. Alleen de broekjes zijn te kort. Wij moeten het bedje ook verlagen. Dat schijnt te moeten als ze rollen. Maar zitten daar zijn we nog niet aan toe hoor haha. Hij tilt wel zijn hoofd ver omhoog als hij op zijn rug ligt, maar dat deed hij al heel snel. Verder is hij niet zo snel met alles. Guus is een vrolijk mannetje dat heel nieuwsgierig is en alles bekijkt en naar iedereen een big smile geeft, waardoor hij heel veel aandacht van (on)bekenden krijgt. Wel fijn als ze kunnen zitten hoor. Dan kan ze ook alweer wat meer spelen en torentjes gaan bouwen enzo.
 
Jeetje wat een enorme babies! Fijn dat ze zo goed groeien! Hier zit ze in maat 62/68, maar wel keurig op de middenlijn bij het cb.
Hoe gaat het met alle snotneuzen en griepjes?
Hier gaat alles echt heel lekker! Ze slaapt lekker makkelijk 3 keer per dag en gaat 's avonds goed naar bed. Ik voed nog wel' s nachts en ze heeft sommige nachten dat ze ineens een half uur klaar wakker is ergens tussen 3 en 5,maar na een poosje gaat ze dan ook weer slapen.
Nu bezig met het uitzoeken van een school voor de oudste. Heel leuk, zo'n nieuwe fase, maar hij moet nog even wachten hoor... Hij is nog geen 3, maar inschrijven moet al als hij 3 is, dus we moeten gaan kiezen.
 
@Esthy;
Zahra heeft vannacht gelukkig voor de eerste keer weer doorgeslapen van 9 tot 7. Echt een verademing na al die gebroken nachten. Ze hoest en niest nog wel ietsje en haar neusje zit soms nog even verstopt, maar het gaat wel redelijk.
Oei, dat is moeilijk denk ik. Had je daar niet toen al eens advies over gevraagd in dit topic? Staat me vaag iets van bij..
 
Esty leuk en spannend weer he om de schoolkeuze te maken. Wij hebben de oudste ook al ingeschreven. Hier moet je na de 2e verjaardag wel beginnen bij sommige scholen.
Babymomma wat fijn dat je weer kon doorslapen. Die verkoudheid duurt lang he. Guus is ook nog steeds wel verkouden.
Verder ben ik nu ook op vakantie. De rest is maandag al gegaan en ik ben gisteren uit werk gegaan dus het was ma en di heel rustig en raar thuis.
 
Ja ligt eraan waar je woont idd. Maar hier in Sittard/Geleen valt dat reuze mee. Oh lekker geniet ervan!
Zahra was gisteren al 7 maanden, wat vliegt de tijd!
 
Ja hier moet je dus inderdaad ook inschrijven rond de derde verjaardag, liefst zelfs wat eerder! Zeker voor de BSO. De school waar ik vrijdag ging kijken leek me wel een heel fijne school. Vrij traditioneel in opzet en daar houd ik wel van.
Fijn dat je even een paar dagen weg bent Jippie! Geniet ervan! Zou me ook heel raar lijken om helemaal alleen thuis te zijn, maar stiekem ook wel een beetje fijn eens een keer het rijk voor jezelf!
Dat Zahra alweer 7 maanden is joh, de tijd vliegt! Hier duurt dat nog 2 weekjes en dan is ze ook 7 maanden! Ik vind haar al zo groot! Het "verse" is er echt wel vanaf! Maar zo leuk die interactie! Ze rolt overigens een de hele kamer door en ligt als ik niet oppas aan vanalles te knagen ? nog geen tandjes te zien hier... Bij jullie al wel toch? En hoe gaat het eten bij jullie? Hier eet ze echt ontzettend goed fruit, boterham en groenten/aardappels. Rijst of pasta of vlees/vis heb ik nog niet geprobeerd en alles is nog wel erg fijn gepureerd. Bij jullie al wel grotere stukjes?
 
Hallo mama's!
Ja, 2 tandjes. Hier wel al hele gerechten met kip, gehakt en vis geprobeerd. Ze eet echt letterlijk alles. Water drinkt ze niet, maar wel slappe thee. Dus dan doen we dat maar hé.
Ik moet me woensdag weer laten testen, helaas al 2 positieve kids in mijn 4/5. Wat een ellende zeg..
 
Terug
Bovenaan