April 2021 uitgerekend

Test is negatief! Hoera!!
Zahra moet morgen toch voor de zekerheid even naar de dokter. Even de longen checken. Ze is al 4 weken verkouden inmiddels..
 
Onze vakantie was echt heerlijk! Het was doordeweeks heel rustig. We hadden op een gegeven moment zelfs het zwembad een uur lang voor ons alleen. Guus wilde ook zwemmen en werd helemaal wild en enthousiast in het water. Hij kon in het peuterbed bij de grond en liep het hele zwembad door in zijn band. Zoo leuk!! Ook is hij lekker in de ballenbak geweest en bij de sinterklaasshow. Dat was echt hilarisch!!!! Gillen en schateren de hele show. Proberen om mensen vast te pakken etc.
Hoe was het met Zahra bij de dokter? Ja is afwachten wanneer wij het krijgen met al die kids die besmet zijn/raken. Bij Guus zijn leidsters en 1 kind positief getest vandaaag dus wij moeten Guus nu in de gaten houden.
Esty ik pureer alles nog hoor, behalve brood en ik geef nu van die maisfingers. Op vakantie heeft hij de hele week potjes op dus toen kreeg hij van alles dus we ze8den al. Je hebt deze week luxe maaltijden. Nu thuis krijgt hij gewoon groente en aardappel gepureerd. Ik doe geen ijsblokjes meer maar vul nu potjes met ongeveer 110 gram.
 
Op zich was alles prima bij de dokter. Niks aan de oortjes of longen. Wel flink verkouden nog steeds. Ze heeft neusspray gekregen, die we voor 1 week mogen gebruiken. Voor de rest de neusspray met zoutoplossing blijven gebruiken. Maar ze wordt sinds vandaag opeens helemaal panisch van neusspray. Normaal is ze echt met alles super gemakkelijk en laat ze alles met zich doen. Maar vandaag was het echt drama.. heel apart..
 
Jippie: wat fijn dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad. Klinkt echt heel gezellig! Ik moet ook echt snel weer met Zahra gaan zwemmen. Maar ja al die maatregelen nu pff word er niet goed van..
 
Ja zeg dat wel. Van zijn leidsters gehad. Vanochtend officieel laten testen dus morgen de uitslag, maar hij heeft het. Gisterenavond namelijk een thuistest gedaan en die was positief. Hij had ruim 39 graden koorts en pieperig en heel moe en veel poepbroeken en spuugt af en toe wat. Hij blijft tussendoor wel heel vrolijk en drinkt en eet nog goed, maar we zitten nu in quarantaine. Wij hebben beide nog negatief getest maarja hoelang nog en de oudste is niet thuis. Die ging toevallig logeren en toen we er achter kwamen hebben we hem daar maar gelaten, want hij hoefde officieel niet in quarantaine. Vanochtend zijn de regels veranderd ofzo en nu moet hij wel in quarantaine zei ze, maarja we laten hem nu nog maar even genieten en daarna ook in quarantaine.
 
Terug
Bovenaan