April 2021 uitgerekend

Tijdje geleden maar heel druk geweest en had even geen energie om te reageren.
Hier was de Sint ook erg leuk!
Ach ik val ook wel eens uit hoor als iets echt niet mag. Kan een keertje gebeuren hoor.
Maar leuk zo'n mijlpaal!!!!
Hele andere vraag... poepen jullie kindjes ook zoveel?? Ik ga nu alweer de 3e poepbroek verschonen en dat is zo ongeveer standaard. Ik word er wel een beetje gek van... de oudste gaat ook vaak 2 keer per dag, welliswaae bijna altijd op de wc, maar ik blijf bezig.
 
Haha ja hoor heel herkenbaar!
Zahra poept vaak 3/4 x na elkaar in de ochtend. Dus zeg maar dan zo ongeveer elk uur ofzo..
Kan ook een teken zijn dat er weer tandjes doorkomen toch?
 
Oh ja man die poepmachine draait hier ook voortdurend hoor! Vandaag 5 poepluiers verschoond! Zijn ook de tandjes en ze had dikke koorts, maar ook als er geen tandjes komen dan kan ze prima 3 of 4 keer op een dag poepen!
Is jouw oudste al zindelijk Jippie? Wat goed! Hoe hebben jullie dat aangepakt? Onze peuter toont totaal geen interesse!!
Hoe gaat het trouwens met zitten en voortbewegen bij jullie? Hier wordt voor en achteruit getijgerd, maar zitten gaat nog niet echt, hoewel ze de laatste dagen echt een hele stap gezet lijkt te hebben in de ontwikkeling!
Ik ben nog steeds wel zo eindeloos verliefd op dat Hummeltje! Wil er nog wel 10 ?
 
Owww niet de enige met al die poepluiers dus haha. Nee de oudste is niet zindelijk. Hij poept alleen op de wc en soms geeft hij een plas ook aan, maar die doet hij meestal in zijn luier. We zijn er ook totaal niet mee bezig. Hij zei op zijn 2e verjaardag van de zomer ineens mama poepen kom! En sindsdien geeft hij het aan en wil hij op de wc. In de woonkamer staat ook een potje voor als hij moet op een moment dat ik mijn handen niet vrij heb. Dan trek ik zijn broek snel naar beneden en gaat hij op het potje. Je schijnt wel zo'n zindelijkheidsbox te hebben waarmee ze in een week zindelijk zijn.

Haha grappig.. hier is het juist eerst zitten sinds corona. Toen hebben we een beetje geoefend op het bed en nu begint hij ineens te verplaatsen maar nog niet echt tijgeren hoor. Hij wil ook staan en strekt zijn benen nu echr en kan op de bank ook even zelf staan bij de leuning.Hij maakt hier inderdaad ook echt enorme sprongen.
 
Ik ben ook heel verliefd op Zahra, maar nog 10... Uhm liever niet haha..
Zitten gaat redelijk, al is ze gisteren van de bank af gevallen. Ik ben me kapot geschrokken.. Gelukkig niks te zien of te voelen van bultjes ofzo.
 
En ja zindelijkheid trainen.. Iedereen heeft er zo zijn eigen mening over. Maar ik denk maar zo: als ze maar zindelijk zijn als ze naar school toe gaan toch?
 
Owww dat is zeker schrikken!! Even goed in de gaten houden of ze niet misselijk wordt. Onze oudste is met 9 maanden van ons bed gevallen. Toen heb ik de hap gebeld, maar hij begon een dag later te spugen dus moest hij alsnog langs komen. Bleek een hersenschudding te zijn.

Ja voor de basisschool inderdaad. Ik had ook echt zoiets van huh?? Hoe kom je erbij om naar de wc te gaan. Leek wel van ik ben nu 2 dus ik ben groot en ga nu naar de wc. Maar hij kan nog niet zonder luier, want plassen gaat nog niet goed. Maar poepen gaat bijna altijd goed eigenlijk.
 
Oei! Dat is schrikken! Gelukkig viel het mee! Tja het gebeurd soms dat ze je even ontglippen en gelukkig is het vaak even hard jammeren, maar dan ook weer goed! We hebben er net een paar dagen op zitten met zieke kinderen. De jongste had de vijfde ziekte, dus hele hoge koorts en daarna overal uitslag. De oudste heeft een hele dag lopen spugen en daar moesten we zelfs mee naar de hap vanwege uitdroging. Nu lijken ze allebei weer beter gelukkig!
Jullie volgende week een extra weekje vrij! Fijn of balen jullie?
 
Terug
Bovenaan