April 2021 uitgerekend

Oww bah zeg!!!! Dat is niet fijn zeg! Is de 5e ziekte eigenlijk besmettelijk? En uitdroging is wel heftig zeg. Hebben ze haar opgenomen?

Wij hebben gebroken nachten. Guus spookt s nachts enorm. Geen idee wat er aan de hand is. Als we hem een half uurtje bij ons nemen dan gaat hij wel weer slapen maar hij is heel onrustig.

Ik ben wel blij dat we dicht gaan en geen online onderwijs hoeven te geven. Er ligt nog zoveel werk wat gedaan moest of moet worden dus lekker bijwerken. Wij moeten ook verplicht werken. Esty jij moet wel gewoon werken zeker?
 
Hi!
Alles goed gegaan met Zahra gelukkig.
Wat vervelend Esthy. Hoe gaat het nu?
@Jippie; wat vreemd zeg, wij hebben gewoon echt vrij.. hooguit 1 dag dat ik naar het werk moet voor de noodopvang, maar voor de rest echt vakantie. Gek dat dat zo verschilt.
 
Oja, dat wou ik nog zeggen.
Zahra is ook al een paar dagen onrustig met slaapjes, vooral met het slaapje rond 6 uur savonds. Ze kan dan ook echt flink huilen. Soms wel 30/45 min. Maar het gaat wel elke dag weer beter gelukkig. Vanavond is ze even bij mijn moeder, morgen nog de kerstviering en dan lekker weekend!
 
Hoi, vervelend dat Zahra even zo slecht slaapt. Er zit wel een slaapregressie rond 8 maanden geloof ik! Hoop dat het snel beter gaat!
Wij gaan nu toch ook "dicht". Nog wel online lessen voor de examenklassen, maar alleen op dinsdag en woensdag. Ben benieuwd hoe het na de vakantie gaat zijn. Vind het zielig voor de kinderen!
 
Ja och, het zal wel weer een sprongetje zijn. Ik merk wel dat ze de laatste tijd beter slaapt op haar buik. Dus soms leg ik haar dan maar op haar buik neer in bed.
Ik ben vandaag op de noodopvang geweest, voor 3 kinderen haha. Maar goed, hopen dat we na die 3 weken weer gewoon mogen gaan. Ik ben er bang voor, maar ik hoop er wel op.
Jullie plannen met de kerst?
 
Nieuwe poging. Het lukte een aantal dagen niet om iets te plaatsen en het was hier lekker druk. Maar... het is vakantie!! Voor jullie ook? Of moeten jullie morgen nog?
Esty.. dat was even schakelen ineens naar online onderwijs. Wij hadden er ook weinig in de noodopvang en sommige dagen geen 1.
Babymomma er zit inderdaad ook een sprong en een slaapregressie.
Hier had het onrustige slapen er dus mee te maken dat Guus vrijdag ineens weer 39.4 had. Spugen en lamlendig en poepbroeken. Bleek uiteindelijk buikgriep. Zondagnacht spuugde de oudste 5 keer en maandag nog 5 keer. Die is vandaag weer fit maar eet nog weinig en zelf ook last van mijn buik. Dus we doen weer lekker mee.

Met kerst gaan wij bij onze ouders op bezoek en we doen cadeautjes. Verder niet iets speciaals ofzo. Woensdagavond hadden we van de kinderopvang een drive thro door de stal en daar was een levende kerststal en kregen we een oliebol en de kids een kleurplaat en armbandje. Verder kerstmuziek en overal lampjes. Was erg leuk!  En jullie?
Fijne dagen!!
 
Oh nee zeg, beterschap met de kids! Of zijn ze inmiddels weer allebei beter?
De kerstviering van de opvang klinkt leuk zeg. Leuk dat ze zoiets doen.
Gisteren kerst gevierd bij mijn moeder, vandaag met mijn stieffamilie en morgen bij mijn opa en oma. Heel leuk en gezellig allemaal, maar wel heel druk en veel prikkels voor Zahra. Ochja, moet ze aan wennen hè.
Jullie ook hele fijne dagen gewenst!
 
oh nee! Balen, zeker zo vlak voor de feestdagen die al lekker veel prikkels opleveren! Hoop dat iedereen weer beter is! Wij hebben gisteren bij mijn schoonouders gevierd, was gezellig! Ze zijn alleen niet zo op de kinderen gericht, dus er was voor de kinderen niet iets geregeld voor eten en slapen. De kleinste had wel een potje en een bedje, maar de oudste is opgebleven met een filmpje op de bank. We zijn meteen na het eten gegaan. Vandaag was bij mijn moeder, maar alleen met ons en de kinderen, dus we hebben op "kindertijd" gegeten en nu ligt het hele spul al lekker in bed! Morgen nog met de hele familie bij mijn moeder en dan logeren de kinderen daar, dus dat is ook prima! Heb er heel veel zin in! Hele fijne feestdagen ?!
 
Terug
Bovenaan