April 2021 uitgerekend

Nou we dachten dat het bij de oudste weer ging. Maar vrijdag haalde ik hem s middags uit bed na 3 uur!! Slapen en toen rook ik het gelijk. Alles was vies en doorgelekt, want meneer had een poepbroek. Nou prima in de douche gezet. Toen gelijk door naar mn schoonouders en we gingen aan tafel en hij neemt eigenlijk al met tegenzin een hapje en hoppa spuugde weer even. Maar daarna was het over en heeft hij gegeten. Op wat energie na is hij opgeknapt. 
Slapen jullie baby s ook zo slecht? Ik word er gek van en voel me zo machteloos. Elke nacht is het prijs. Eerst weet ik het nog aan zien zijn, maar dat is het inmiddels niet, maar ik slaap nog amper en ben echt doodop. Vaak is hij van 2 tot 4 in de weer. 
 
Ik heb bewust alle 3 de dagen gezegd dat we om 4 moeten doen, zodat Zahra nog erbij kan aansluiten. Ze gaat nu nog rond 6 naar bed en dan om half 9 de laatste fles. Ik wil dat volgende week proberen om te gooien naar 7 naar bed en dan de nacht door. Kijken of het gaat lukken.
@Jippie: wat vervelend zeg.. Hier is die sprong net voorbij denk ik en hoop ik. Zahra had vooral moeite met overdag in slaap komen en idd ook even snachts weer vaker wakker maar niet voor lang. Nu lijkt het weer wat rustiger, al is ze wel geprikkeld natuurlijk..
 
Ooh Jippie heel herkenbaar! Hier ook veel wakker 's nachts en soms is ze gewoon uren achter elkaar echt wakker midden in de nacht, of vindt ze het om 5 uur tijd op te staan! De oudste zit ook in een fase waarin hij elke nacht wel een paar keer huilend wakker wordt (gedroomd ofzo). Ik ben gesloopt! Zo blij dat het vakantie is en we even rustiger aan kunnen doen! Ik hoop echt dat het gewoon een sprong is en we over een week of 2 een oke nacht kunnen hebben!
 
Nou precies dat Esty!
Kan vanaf vannacht ook alleen maar huilen. Heb ook echt lelijke opmerkingen gemaakt en kan niks hebben. Kreeg een heel lief kaartje voor de kerst met een cadeau erin. Nou gelijk weer huilen.
Sprong zit bij 36 weken op zijn hoogtepunt, maar Guus is vandaag 37+2 weken dus had ook verwacht wel uit de sprong te zijn. 
Maar lees dat er bij 8-9 maanden ook een slaapregressie zit..  weet dat de oudste dus tussen 30 en 40 weken dit had, maar dat weten we dus aan eczeem. Maar als ik dit dus zie dan denk ik... was het wel alleen eczeem?  Ik hoop zo dat dit snel voorbij is! Ga dit niet heel lang meer trekken. Inderdaad wel blij dat het vakantie is dat scheelt misschien iets de komende week.
 
 
Nou ik had te vroeg gejuicht..
Zahra heeft weer nieuwe doorkomende tandjes. Dus vannacht was het weer feest. Van 3 tot 5 bezig geweest met luiers verschonen, sussen en aaien. Vanmorgen ging het wel weer, nog flink geslapen. Maar tijdens de boterham flinke drama.. daarna weer flink geslapen. Germ..
 
Vervelend he?! Hoeveel tandjes heeft Zahra nu? 
Hier is het slapen ook nog drama. Maandag is hij bij mn schoonouders gaan slapen, zodat wij even een nachtje konden doorslapen na 1.5 week. En jullie geloven het niet... maar hij sliep door haha. Maar... Dinsdag thuis ook. Gisteren was hij nog een nachtje logeren, maar toen sliep hij niet door. Maar lekker even 3 nachten kunnen slapen. We zijn ook een beetje zoekende qua schema. Gaat langzaamaan richting 2 slaapjes maar dat redt hij eigenlijk net niet. Ook maar 3 flessen nog en wat water. Hij slaapt nu wel op zijn buik. En heel leuk... Hij tijgert nu vooruit. 
 
Ojaa voor de tanden nog een tip... wij denken ook dat Guus weer tanden krijgt maar het helpt hier om hem net voor het slapen op een wattenstaafje met dentinox te laten bijten. Mijn schoonmoeder heeft vannacht ook eerst een slokje water gegeven en toen weer zijn tandjes gedaan en toen viel hij gelijk weer in slaap. Als het geen tanden zijn geeft het rust ofzo haha maar hij lijkt er beter op te slapen.
 
Hier zijn de slaapjes drama! Hey zijn er 2 (2,3,4 schema), maar 4 uur in de avond houdt ze eigenlijk nog niet vol,maar meestal is haar tweede slaapje zo lang, dat het nog maar 3 uurtjes duurt tot half 7 en dan gaat ze naar bed. Alleen ineens zijn haar slaapjes super kort, dus halen we het met 2 slaapjes echt niet. Ze slaapt ineens maar 30 tot 45 minuten. En 's nachts een voeding om half 2 en om 5/6 uur. Ik vind deze sprong niet leuk ?
 
Terug
Bovenaan