April 2021 uitgerekend

Zahra heeft 2 tandjes, onder in het midden. Ze is 8.5 maand.
Wat fijn Jippie dat je door hebt kunnen slapen!
Esty, sterkte!!
Zahra slaapt nu ook nog 3x per dag: in de ochtend nog altijd 1-2 uur, middag 1-2 uur en avond 2.5 uur. Maar ik ga ook proberen dit een beetje te schuiven, als het weer rustig is met de tandjes. Ik wil dan het slaapje van 6 tot half 9 in de avond laten vervallen en de laatste fles om 7 doen ipv om half 9. Kijken of dat lukt..
Ik hoop dat ik er na het weekend mee kan beginnen, dan is ze gewend tegen de tijd dat ik weer moet gaan werken..
 
Zo te lezen zijn we allemaal een beetje aan het tobben, maar inderdaad geen leuke sprong Esty.
Hier nu dus een slaapje van 11 tot 12 en van half 3 tot 5 en dan om 8 uur nog een fles en dan naar bed rond half 9. Maar nu dus s nachts in de weer.
Babymomma, Zahra is van 11 april toch? 2 dagen jonger dan Guus volgens mij. Hier ook 2 tandjes onder.
 
Die twee tandjes zo onder zijn zo schattig om te zien! Waar komt dat derde tandje? Ook onder?
Hier gaat het slapen vandaag trouwens bijzonder goed!

Nog een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie beiden trouwens! Hoop dat je een fijne jaarwisseling hebben gehad!
 
Ja rechts naast die 2 onder. Ik dacht dat boven eerst zou komen na die 2 onder..
Dankjewel! Jullie ook een gelukkig nieuwjaar! Op heel veel mooie momenten met onze kleintjes! Het gaat soms echt in een stroomversnelling..
 
Jullie ook nog een gelukkig nieuwjaar! Hier een leuke jaarwisseling gehad. We zijn bij mijn broertje geweest en lekker gegeten en de kids hebben wat sterretjes en knalerwten mogen doen en daarna lekker naar bed. S nachts hebben we de jongens weer mee naar huis genomen.
Haha ja normaal dan boven een tandje, maar heel veel kinderen volgen het boekje niet. De oudste bij ons had bijna alle kiezen en hoektanden al voordat onder de laatste 2 tanden naast die middelste kwamen. Bij jou nog geen tanden Esty?
Hier afgelopen week 1 nachtje gehad dat Guus kwam, maar toen sliep hij bij mijn schoonouders dus wij hebben de hele week weer door kunnen slapen. Ik merk gelijk dat ik weer wat fitter ben.
 
 
Dat klinkt als een gezellige jaarwisseling!
Hier ook 2 tandjes onder! Maar denk zo nu en dan dat er een derde ergens komt, maar kan m nog niet ontdekken. Denk het vanwege rode billen en veel poep!
Ze heeft nu twee nachten trouwens een voeding overgeslagen en slaapt overdag ook weer goed! Super fijn, en even afkloppen (hopen dat het zo blijft)!
 
Terug
Bovenaan