Gek is dat hè Evdb. Ik heb dat toen ook een tijdje gehad en soms kan ik een tijd geen berichten plaatsen.
Hier ook maar 1 avond gecarnavald en boven de rivieren, maar het was heel gezellig. De vakantie vliegt wel voorbij zeg. Lekker 3 dagen zonder kids gehad dus ik kon een beetje bijkomen. Vandaag was Guus een extra ochtendje naar het kdv zodat ik met eens met de oudste wat kon doen. Hij vond het fantastisch. Guus bij het kdv ook. Vandaag mochten ze met de kuikentjes die van de week geboren waren spelen. Ik kreeg zulke leuke foto's doorgestuurd. Dinsdag gingen ze 'schaatsen'. Ze hadden huishoudfolie met daarop scheerschuim neergelegd en daar mochten de kids in spelen en de juffen gingen er met ze doorheen lopen. Guus was natuurlijk al gewend aan de cakesmash, maar hij zat er lekker helemaal onder en had de grootste lol gehad. Daarna mochten ze om de beurt badderen in de wasbak haha.
Jaa 4 tanden tegelijk, maar geen last? Dat is echt fijn!! Hier mist er bovenin nog steeds 1 in het midden, maar die komt wel bijna. De teller staat nog op 5.
Verder is Guus heeeeeeeel druk met staan en stapjes zetten en weer gaan zitten of vallen. We hebben 2 drama dagen met in slaap vallen gehad. Meneer ging de hele tijd in bed staan, ondanks de slaapzak, maar kon nog niet gaan zitten dus dramaaaa, maar nu kan hij zelf weer gaan zitten dus nu gaat hij 2 keer staan en weer zitten en dan zoekt hij een lekkere slaaphouding en gaat hij slapen.