April 2021 uitgerekend

Hi!
Wat fijn dat Guus zo goed slaapt.
Ja de eczeem achter de oortjes is het ergste, daar heeft ze wel echt last van. De beentjes een beetje jeuk, maar dat is minder erg..
Volgende week vrij idd. Had gister een positieve zelftest, dus moest vanmorgen maar weer door de teststraat.. even afwachten..

Helaas positief. Maar had al vanaf maandag milde klachten, dus ik mag morgen weer de deur uit als de klachten weg zijn.
Mijn dochter is dinsdag na de opvang naar mijn moeder gebracht en gister heeft mijn ex haar opgehaald.
Ik heb haar nog nooit langer dan 2 nachtjes moeten missen, dus ik ben echt heel blij als ik haar morgen weer zie!!

Ik weet dat zij officieel ook thuis had mogen blijven bij mij, maar ik wou haar niet nog zieker maken, omdat ze al verkouden is. Dus vandaar dat ze niet thuis is gebleven..

Huh.. het forum doet vreemd bij mij. Ik zag jouw berichtje niet babymomma en had zelf net een berichtje gepost..
Dan maar een nieuwe... hoe is het met het eczeem van Zahra? Lang dan ineens om haar zoveel nachtjes te missen, maar wel fijn dat het zo opgelost kon worden. Morgen weer lekker genieten samen!!
Wij hebben morgen de cakesmash van Guus en s avonds ga ik even carnavallen. Lekker avondje weg! 

De cake smash en het badje gehad. Het was heel leuk en ontspannen dit keer. Bij de oudste was het drama, maar Guus is zo'n lachebekkie en nog niet zo eenkennig dus ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

Was heel lang. Blij dat ze weer thuis is.
Eczeem is zo goed als weg, alleen het oortje nog een beetje..
Wat leuk die cake smash, wij hebben m in maart. Zahra is ook totaal niet eenkennig, dus dat scheelt.

Veel plezier vanavond (en de rest van de carnaval)!

Ik kwam een hele tijd niet ingelogd op het forum, heel gek! Fijn dat Zahra weer thuis is! Lijkt me zo moeilijk om haar een paar nachten te moeten missen...nu maar extra knuffelen. Ik heb wel een avondje gecarnavald en nu rustig aan met de kinderen en zo af en toe wat voorbereiden voor school!
Neel krijgt ineens vier tanden boven, maar lijkt er weinig last van te hebben. Slapen gaat matig, maar dat gaat het al lang dus dat ben ik ondertussen wel gewend. Ze gaan allemaal al richting een jaar! Zo bijzonder!

Gek is dat hè Evdb. Ik heb dat toen ook een tijdje gehad en soms kan ik een tijd geen berichten plaatsen. 
Hier ook maar 1 avond gecarnavald en boven de rivieren, maar het was heel gezellig. De vakantie vliegt wel voorbij zeg. Lekker 3 dagen zonder kids gehad dus ik kon een beetje bijkomen. Vandaag was Guus een extra ochtendje naar het kdv zodat ik met eens met de oudste wat kon doen. Hij vond het fantastisch. Guus bij het kdv ook.  Vandaag mochten ze met de kuikentjes die van de week geboren waren spelen. Ik kreeg zulke leuke foto's doorgestuurd. Dinsdag gingen ze 'schaatsen'. Ze hadden huishoudfolie met daarop scheerschuim neergelegd en daar mochten de kids in spelen en de juffen gingen er met ze doorheen lopen. Guus was natuurlijk al gewend aan de cakesmash, maar hij zat er lekker helemaal onder en had de grootste lol gehad. Daarna mochten ze om de beurt badderen in de wasbak haha. 
Jaa 4 tanden tegelijk, maar geen last? Dat is echt fijn!! Hier mist er bovenin nog steeds 1 in het midden, maar die komt wel bijna. De teller staat nog op 5. 
Verder is Guus heeeeeeeel druk met staan en stapjes zetten en weer gaan zitten of vallen. We hebben 2 drama dagen met in slaap vallen gehad. Meneer ging de hele tijd in bed staan, ondanks de slaapzak, maar kon nog niet gaan zitten dus dramaaaa, maar nu kan hij zelf weer gaan zitten dus nu gaat hij 2 keer staan en weer zitten en dan zoekt hij een lekkere slaaphouding en gaat hij slapen.

Oh dat klinkt super leuk Jippie.
Zahra doet bij de gastouder ook altijd leuke dingen. Ze maakt regelmatig van die voelzakjes met bijv water en knopen en nog vanalles. Voor de carnaval hadden ze ook samen getekend en geschilderd en een slinger gemaakt. Echt super leuk om te zien!
Zahra had gister nacht ook echt een moeilijke nacht. Ze was tussen half 1 en half 3 steeds op en af wakker en aan het huilen. Ik heb haar 2x bij me in bed gepakt en dit doe ik normaal echt zelden. Maar goed vannacht weer een normale nacht. Om 7 wakker, luier verschoond en toen weer geslapen tot half 9.

Terug
Bovenaan