April 2021 uitgerekend

Hi!
Ja, gaat z'n gangetje. Oh bij ons gaat het slapen prima, maar is het eten juist een uitdaging.
Eerst was het verse hapjes gepureerd en in kleine stukjes die ik dan voerde (avondeten). Toen wou ze dat niet meer en sloeg ze de lepel uit mijn handen. Toen heb ik haar een paar dagen verse groenten aardappelen en vis/vlees gegeven, allemaal zacht gekookt of gepureerd. Dat ging een paar dagen goed. Toen wou ze dat ook niet meer en gooide ze alles op de grond. Of ze beet het in stukjes en spuugde het uit. Toen ben ik maar weer een hapje gaan warmen, dat ging wel weer. Vandaag heeft ze weer 'gewoon' gegeten oftewel zelf eten met eten in stukjes. Het is dus per dag even kijken wat ze wel en niet wil. Vanmorgen wou ze bij mijn ex ook geen pap eten, kijken of het morgen hier wel gaat lukken..
Zahra heeft echt al veel tanden, tenminste ik vind het veel. Ik denk dat we op een stuk of 7/8 zitten inmiddels. Ik hou het soms niet meer bij.
Je merkt het wel echt aan de hoeveelheid en substantie van de poepluiers, germ.
Vandaag zijn we voor het eerst naar de speeltuin geweest en heeft ze haar eerste softijs gegeten. Het was een groot succes!
Jullie nog leuke dingen beleefd? ;)
 
Oja en heel leuk;
Zahra zegt idd ook steeds meer 'woordjes'. Zo zegt ze ongeveer de hele dag 'kak' hahaha. Heel grappig. Mijn moeder heeft 3 honden dus we hebben haar ook leren aaien. En dat probeert ze ook na te zeggen (klinkt als aaaaahhjj).
 
Ik had een heel verhaal getypt maar ik zie dat hij niet geplaatst is. Heel irritant  dat hij het heel vaak niet doet bij mij. Ik ga snel een nieuwe poging doen.
 
Wooohh!!! Die had ik niet aan zien komen. Gefeliciteerd! Hoever ben je? En al bijgekomen van de schrik? Hadden jullie wel de wens voor een 3e?
Hier een 1-jarige in huis. Guus is vandaag 1 jaar geworden dus we hadden vandaag feest. Waar is de tijd gebleven? Gisterenavond besefte ik alles weer even heel goed en moest ik wel een traantje laten. Ondanks dat ik het echt wel pittig vind, ben ik zo enorm trots op mijn mannetjes. 
Hier gaat het verder goed. Guus eet en slaapt prima. Afgelopen week de middag fles eraf gehaald en vervangen voor een bekertje gewone melk. Verder is hij ontzettend blij en is lekker ondeugend. We hebben onze handen vol aan hem. Hij kruipt heel snel en klimt zo de trap op en loopt lekker achter zijn loopwagen door de kamer. Ook loopt hij al veel aan de tafel en steekt hij over. Het is nu echt wachten op het los staan en zijn 1e stapjes.
 
 
 
Gefeliciteerd met Guus!! De tijd gaat echt heel snel het?!
Ik ben nog niet helemaal bijgekomen van de schrik! We hadden een idee dat we misschien over een jaar of 2 nog een kindje zouden willen, maar waren er niet zeker van. We gebruikten nu alleen condooms en dat was blijkbaar niet voldoende. Dus nu weten we even niet zo goed wat we moeten, want ik vind het nu ook al pittig! Maar goed....ik krijg heel veel steun van mijn man en die luistert echt goed naar me als ik even hardop aan het denken ben. We komen er samen wel uit.
 
Hi!
Gefeliciteerd met Guus! En wat knap dat hij al kan staan! Zahra is nog in de fase optrekken en op de knietjes zitten. Ze wordt morgen 1. Nog even..

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik kan me voorstellen dat het wel even schrikken is, maar fijn om te lezen dat jullie steun hebben aan elkaar.
 
Terug
Bovenaan