April 2021 uitgerekend

De tandjes hou ik niet meer bij haha. Er zijn er 5 helemaal door, maar ik zie overal puntjes dus volgens mij komt nu vanalles door. Sommige dagen heeft ze mega veel last en is elk hapje drama. En sommige andere dagen heeft ze nergens last van..
 
Update; het zijn 7 tandjes, 4 boven, 3 onder. Er zal vast nog meer doorkomen, want ze heeft flinke luieruitslag germ. Wat doen jullie hier tegen? Ik smeer met Bepanthen baby en gebruik Zwitsal talkpoeder. Nog tips?
 
Tja die rode billen...zielig he? Hier ook, lijkt wel veel meer dan bij mijn zoontje! Wat hier helpt is calendula billenzalf van weleda en even in de blote billen laten luchten...heb je wel soms een plasje op de vloer ?
 
Hier nu 4 boven en 2 beneden. We zitten even in rustig vaarwater. Guus heeft niet zoveel last van luieruitslag. De zeldzame keer dat hij wel rode billen heeft dan helpt sudocreme hier heel goed. Dag erna is het altijd weg.
 
Hi mama's,
We zijn nog naar de dokter geweest woensdag. Zahra heeft oordruppels gekregen voor in haar oortjes, het zag er toch wat rood uit. Voor haar eczeem hebben we het advies gekregen om de eczeemzalf te combineren met de vette crème. Voor de luieruitslag hebben we miconazol gekregen en dat werkt heel goed tot nu toe. We moeten over 2 weken terug om te kijken of we niet toch naar de dermatoloog doorgestuurd worden. Wat een gedoe allemaal. Morgen hebben we de cake smash fotoshoot, ben heel benieuwd hoe dat gaat!
 
En hoe was de cakesmash?? Wij zitten net de foto's uit te zoeken haha. Is ook een lastige klus hoor. 
Vervelend van de eczeem, maar opzich is het wel fijn als de dermatoloog mee kan kijken hoor. Ik hoop juist weer doorgestuurd te worden met de oudste. 
 
 
Hi!
Ja de cake smash was geweldig! De fotografe was ook super blij met haar. De vorige baby wou de cake niet aanraken haha. Bij ons begon het voorzichtig maar uiteindelijk ging ze helemaal los. Ze zat met haar handen en voeten in en aan de taart. Dat worden vast en zeker leuke foto's!
Ja, de dermatoloog kan alleen niet super veel heb ik begrepen. Ze kunnen dan wel vaststellen of het eczeem of psoriasis is en we krijgen dan een sterkere zalf. Maar allergieën kunnen ze pas na 2 jaar vaststellen hoorde ik van de huisarts..
 
Hoi,

Hoe gaat het bij jullie?
Hier gaat het goed! Laatste tijd wel wat lastiger met in slaap vallen, maar ze lijkt nu gewoon even te moeten huilen en dan valt ze toch in slaap.
Ze heeft ineens 4 tanden boven en dus 2 onder en loopt nu steeds te knarsetanden. Word er behoorlijk gek van, wat een rot geluid!?
Ze zegt nu de eerst soort "woordjes" als "die", "bye" en "waf", maar het is nog niet echt vaak ofzo...maar het wordt steeds leuker die interactie.!
 
Terug
Bovenaan