April 2021 uitgerekend

Evdb ben je al bekomen van de schrik? Hoe ver ben je nu? En hoe voel je je? Volgens mij is jullie mannetje inmiddels ook 1 geworden? 
Hoe is het verder bij jullie??
Wij hebben weer een ziekteweekje  achter de rug met Guus. Na 6 dagen koorts van de week en jengeligheid maar weer naar de huisarts geweest en hij heeft wederom een oorontsteking en zware verkoudheid. Hij heeft weer een antibiotica kuur en een verwijzing naar de kno arts voor mogelijk buisjes. Best spannend dus.
Verder is hij echt enorm ondeugend en ren ik me rot. Hij kruipt zooo snel en pakt alles wat hij ziet. Overal gaan staan met als gevolg regelmatig zijn hoofd stoten tegen een tafel of kinderstoel en volop met zijn loopkar op pad. Hij durft nog net niet los te lopen maar staat wel met 1 hand los en loopt heel veel rondjes om de tafel. Van 't weekend ook de eerste aarde eet ervaring haha.
 
Oei, wat vervelend dat ziek zijn.
Leuk om te lezen wat hij al allemaal kan, wat een sprongen zeg! Zahra is nog in de fase van optrekken en de hele dag op de knietjes. Dat botsen herken ik haha, ze kennen nog geen gevaar helaas. We zijn vandaag naar het CB geweest, ze is al 80 cm en weegt 12.2 kg. Best een grote meid voor 12 maanden, maar ach ieder z'n eigen tempo.
 
Guus slaapt meestal tot een uur of 8 a half 9. Dan een fles met granen als ontbijt en om 10.15 fruit en wat water. Rond 11.00 naar bed tot ongeveer 12.30. Hij eet tussen de middag 1.5 tot 2 boterhammen met een beker gewone melk. Dan rond 14.30 weer naar bed tot ongeveer 17.00. Dan een klein tussendoortje en wat drinken.  Rond 18.00 avondeten en yoghurt en dan rond 19.45 een fles met granen en naar bed. 
Inderdaad een flink meid. Maar dat kan nog zo veranderen hoor. Guus is ook flink. Met 11.5 maand was hij ook ruim 12 kilo en ruim 81 cm. Als ze gaan lopen verandert dat ook wel en komen ze minder aan.
 
Hey! Hier inderdaad ook een dreumes sinds een kleine week! Ze is echt een klein meisje vergeleken met jullie kinderen! Ze weegt nog geen 9 kilo en is ongeveer 74 cm.
We hebben hier alleen nog een avondfles en, helaas, een nachtfles. Overdag niet meer...heeft ook geen effect op de nacht. Overdag gewoon boterhammen in de ochtend en middag en avondeten. En natuurlijk fruit en een koek ofzo tussendoor. Ze drinkt dan ook wat melk. Ze slaapt nu nog maar 1 keer per dag en dat bevalt me eigenlijk wel goed! We zijn overgestapt toen het ochtendslaapje echt meer lachen, gieren, brullen werd dan slapen...nu ongeveer een weekje! Ze staat al een tijdje los, maar zet nog geen stap...
Mooi om te lezen dat het bij jullie zo goed gaat!
 
Terug
Bovenaan