April 2021 uitgerekend

@EvdB: hoe ver ben je nu? En hoe is de zwangerschap tot nu toe?

Wij zitten wel nog op 2 slaapjes. Ze slaapt niet altijd even goed, dus ik denk dat de overstap snel komt.
We hebben nu nog 2 dagen nutrilon, deze mengen wij met gewone melk. Daarna gaan we over op soja producten. Even kijken of ze hier beter op reageert. Ze heeft namelijk nog steeds veel diarree, luieruitslag, jeuk, eczeem enz. Dus we dachten we gaan eens van de koemelk afstappen. Tot nu toe met soja yoghurt nog niet echt veel verschil..
 
Vervelend dat Zahra zo'n last lijkt te hebben van voeding. Helemaal als je niet helemaal weet waar het m in zit! Hoop dat het overstappen op soja helpt!
Heb de eerste echo gehad en die was goed! Ben nu ongeveer 7+3! Voel me goed, veel beter dan mijn vorige zwangerschappen, maar daardoor maak ik me ook weer zorgen...maar zo werkt het brein van een zwangere vrouw denk ik.
Hoe is de situatie ondertussen met je ex?
 
Eindconclusie: luieruitslag kwam waarschijnlijk door buikgriep. Ze denken niet aan schimmel of eczeem in die regio. Hier niks smeren, behalve eventueel sudocreme of vaseline bij uitslag. Rest van het lijf erg gevoelig en droog. Dus extra vaak smeren met een nieuwe zalf (soort vaseline). Hele lichaam smeren, met nadruk op beentjes, oren en buik. Liever niet in bad of douchen, maar gewoon wassen. Bad kan wel, maar dan met olie en droog deppen. Qua allergieën en voeding nu niks om ons zorgen over te maken. Pinda en ei blijven aanbieden. Koemelk niet uitsluiten, dan kan ze juist een allergie gaan ontwikkelen.
Zalf is doorgestuurd naar de apotheek, dus deze kan ik morgen of vrijdag even ophalen. De zalf die we nu hebben is op zich prima, maar die smeert minder fijn.
 
@EvdB: wat fijn dat de eerste echo positief was en dat je je goed voelt. Hopelijk blijft dit zo. En ja druk maken zit in ons DNA ben ik bang.
De situatie met mijn ex is vrij dramatisch. Hij is dus vreemd gegaan, en is inmiddels nog steeds samen met haar. Ze wonen samen, gaan trouwen en ze is al 4 maanden zwanger van hem. Ze zeggen dat ze pas samen zijn na onze breuk, maar ik geloof er niks van. Ik heb haar nog altijd niet ontmoet en zijn nieuwe woning heb ik ook nog altijd niet gezien. Hij zal er nu toch al dik een maand wonen, misschien zelfs al 2. De omgang loopt op zich, maar hij wil steeds weer wat anders.
Eind van deze maand is er een voorlopige zitting bij de rechtbank, dus even afwachten hoe dat zal gaan. Ik heb hier nog geen ervaring mee..
 
Oh jeetje wat heftig! En Zahra krijgt dus een halfbroertje of zusje, lijkt me ook wel heftig dat je daar niet zo goed zicht op hebt of grip op hebt! Is ze de helft van de tijd bij haar vader, of vaker bij jou? Hoop dat er snel wat vastgelegd is, zodat er ook voor jullie duidelijkheid is!
 
Ja, best wel heftig. Ik ben ook weer begonnen met therapie. Ofja ik heb de intake gesprekken gehad en ik word binnen nu en 2 weken gebeld voor het advies gesprek over welke diagnose, welke soort therapie enz.
Ze is vrijdag de hele dag en zaterdag ochtend daar, 1.5 dag dus. De rest van de week is ze of bij de gastouder of bij mij thuis. Dus ik sta er grotendeels wel alleen voor qua opvoeding.
 
Hoi meiden,
Hoe is het met jullie?? En met de meisjes? Lopen ze al? Slapen ze goed? Eten ze al lekker mee? En nog leuke grappige momentjes?
Evdb hoe is het met je zwangerschap? 
Babymomma ben je al met de therapie gestart? En helpt het een beetje? Wel heftig allemaal hoor. Heb je zijn vriendin al gezien?
Hier ook weer veel ontwikkelingen. Hij loopt nog niet los. Hij staat inmiddels wel los, maar die stapjes wil hij nog niet zetten. Ik ben vanochtend in het ziekenhuis bij de kno arts geweest en onze kleine man zal begin juli buisjes krijgen en zijn neusamandelen worden weggehaald. Ik zie er echt al tegenop, maar de arts zei wel dat dit het beste is. Verder gaat het goed en is het een heerlijk lachebekje!
 
 
Ooh snap dat je er tegenop ziet, zo'n ingreep bij zo'n klein ventje! Maar het is een super routine ingreep, dus gaat vast helemaal goedkomen!
Hier gaat alles goed! Ze staat al een maand of 2 goed los, en zet nu af en toe een stapje, maar laat zich dan snel weer op haar billen vallen. Ze is nu alleen wel hartstikke ziek, met meer dan 40 graden koorts en dat vond ik dan toch wel heel erg spannend.
De zwangerschap gaat ook soepel! Termijnecho gehad en geprikt voor de nipt, dus nu wachten op de uitslag.
In de groep voor de mensen die zijn uitgerekend in december 2022 zit ook PM. We lopen ongeveer gelijk op. Mooi voor haar dat het hun weer gegund is na al het verdriet dat ze hebben moeten doorstaan.
 
Terug
Bovenaan