April 2021 uitgerekend

Doordat veel van jullie en waaronder ik zelf ook al een enige tijd enorm misselijk zijn en dus ook overgeven ben ik dus benieuwd hoe jullie het doen met de foliumzuur tabletten, slikken jullie later weer door dat je toch voldoende binnen krijgt of kijk je de volgende dag wel weer verder?

ben benieuwd!

HOI! 
ook ik sluit me graag aan. 11 april uitgerekend.
Voelde me echt ruk tot een weekje geleden, bloeddruk van 75/50 en at amper wat. Normaal sportte ik iets van 10 uur per week, ballroomdansen hoog niveau en fitness. Dansen steeds vol kunnen houden max uurtje per week, maar dat gaan we weer opvoeren!! En start als het zo door blijf gaan zaterdag weer met fitness.
Heb een zoontje van 8 en had tijdens die zwangerschap nergens last van. Buik is al wel zo dik dat mn broeken niet meer passen en heb een nieuwe sportbroek gekocht!
Allemaal ook gefeliciteerd

@gebruiker10267812 ik slik die iedere dag en als ik moet spugen dan hoop ik maar dat mijn lichaam het al heeft opgenomen. Ik neem in ieder geval niet meer dan aanbevolen staat op de verpakking
@gebruiker10271144 van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je je alweer wat beter voelt!

Heeft iemand van jullie eigenlijk ervaring met medicijnen voor de misselijkheid? Nu met al een spelende peuter valt het mij echt heel zwaar, simpele dingen zoals boodschappen doen lukt mij bijvoorbeeld al niet/nauwlijks. Hierdoor overweeg ik om de huisarts te bellen voor advies over medicijnen, maar tegelijkertijd voel ik het alsof er een duiveltje op mijn schouder zit en zegt ‘je bent een slappeling als je dat doet’ ik weet dat ik dat niet ben maar het zit in mijn persoonlijkheid om eigenlijk niet om hulp te vragen. Er zijn momenten op de dag dat ik denk nou kom op ik kan dit en andere momenten dat ik er weer zo doorheen zit, zoals nu en ben daar zo verdrietig om.

Wat herkenbaar jullie verhalen! Mijn reuk is ook mega sterk. Vooral rondom eten niet altijd fijn ?
@ Jasmijn; heb je ook al gemberpillen geprobeerd? Mijn gynaecoloog noemde dit laatst.

Gisteren een reactie getypt, niet geplaatst op een of andere manier. Ik heb geen ervaring met misselijkheid, sinds een week wel ontzettend moe. Zou 's middags best een dutje willen doen.
Wij hebben nog niemand iets verteld. we willen wachten tot de termijn echo over iets meer dan twee weken. Maar ik vraag me af of mensen het niet al door hebben, ik heb echt al een buik! Ook 's morgens al, kan het bijna niet meer verbergen! Draag al zo wijd mogelijke kleding. Gelukkig behoudens werk weinig afspraken met vrienden etc staan.
Wat betreft verlof plan ik niet te veel. Vorige al vroeg verplicht de ziektewet ingegaan met hypertensie en bij 37 weken ingeleid ivm eclampsie en veel klachten. Ik hoop dat ik nu iets langer door kan werken en me niet weer zo slecht ga voelen.

@ Jasmiijn; nee ik kan het redelijk onder controle houden met regelmatig eten. Heb wel gemberthee geprobeerd, dat werkte voor mijn gevoel wel. Misschien idee om te proberen voordat je aan de medicijnen gaat. :)
Vandaag had ik de vroege echo bij de verloskundige. Wauw wat blijft dit bijzonder zeg. Weer wat naar voren gezet. 9+2 dacht ze. Maar kan natuurlijk nog veranderen. Zo ineens weer 5 dagen verder haha. Nu genieten van de foto's en filmpjes waar je eigenlijk niets van kan maken haha.
Qua verlof doe ik 6 weken van de voren en als ik nog extra verlof aan de achterkant wil, kunnen wij vaak nog wel wat vakantie erachteraan plakken. Met onze data met beetje geluk kunnen we de zomervakantie eraan plakken :)

Terug
Bovenaan