April 2021 uitgerekend

@Skippy- dat wil ik zeker wel gaan proberen, voelt voor mij persoonlijk toch beter dan echte medicijnen. Ik ben benieuwd! En joh 5 dagen naar voren gezet wat een hoop.
@junidochter ik had toevallig vandaag een jurk aan en ik vond zelf dat je daarin wel al een minibuikje zag maar misschien zat het tussen mijn oren want mn man vond dat nog niet haha. Maar bij jou dus wel al echt, dan nog even een paar weekjes creatief proberen om te gaan met kleding. Kan zelf ook echt niet wachten tot de termijn echo, ik kijk daar erg naar uit.

Gisteren hadden wij de vroege echo en helaas zag het er niet goed uit. Had verwacht rond 8+5 te zijn, maar de verloskundige zag iets wat eerder 4-5 weken was. Ze heeft er nog geen klap op gegeven en we wachten nog 1 week af om te zien of er wellicht toch nog wat verandert, maar zelf denken we dat het een miskraam zal worden. Iets wat ik echt niet had verwacht. Terwijl als je terugdenkt, dan denk je wel van die plopjes en belletjes heb ik al even niet meer gemerkt. En eergisteren een flinke steek in mijn buik. Dus ik meld mij af. Gelukkig hebben we al een gezonde zoon, dus we weten dat het mogelijk is. Ik wens jullie heel veel succes en geluk met jullie zwangerschappen! Geniet ervan.

@xpatricia wat schrikken! Heeft de verloskundige ook haar vermoedens uitgesproken dat ze denkt dat het een miskraam is of is dat jullie eigen voorgevoel? Lijkt mij een zenuwslopende week voor voor jullie. 

Na lang wachten heb ik ook m'n eerste echo gehad met een koppend hartje
volgens de berekening en meting ben ik 9 weken, zelf dacht ik 10 maar het is altijd een beetje " gokken " 
er valt toch een last van je schouders na weken lang beroerd en ziek zijn
over 3 weken de 12 weken echo

ik moet zeggen dat het misselijk zijn nu met pieken en dalen is en wil niet te enthousiast zijn maar ik begin me langzaam wel beter te voelen

hoe is het met jullie ??

Sinds 4 nachten slaap ik echt verschrikkelijk en enorme buikpijn kan dus ook echt niet op m'n buik slapen terwijl ik wel een buik slaper ben ... meer dames die dit ook hebben??

@gebruiker10267812 fijn dat jouw vroege echo mooi was! Ik durf het ook bijna niet uit te spreken omdat ik het niet wil jinxen haha maar het gaat al twee dagen iets beter. Ik hoop dat er nu een stijgende lijn in zal zitten!
Wat het slapen betreft, ik slaap echt al weken niet meer echt lekker. Wordt veel wakker soms omdat ik moet plassen en soms omdat ik gewoon niet lekker lig. Ik was ook veelal een buikslapen en ben nu over aan het gaan op mn zij. Zeker savonds voelt mijn buik gewoon opgezetter/gevoeliger en is het inderdaad niet meer comfortabel om hier op te slapen.

Wat heftig Patricia. :(
@Gebruiker; fijn dat je echo goed was! Die metingen schommelen nu aardig, over 3 weken hopelijk meer duidelijkheid over precieze aantal weken.
@Jasmijn; heb je ook nog wat geprobeerd of klachten vanzelf afgenomen?
Echt fijn dat dit forum er is, ik slaap ook zo slecht, totaal niet mee bekent, maar nu midden in de nacht wakker en dan uren niet kunnen slapen. Ben niet de enige dus ?

Aww Patricia wat vervelend zeg!! Sterkte!
Jasmijn was je wel begonnen met de gemberthee dat het al 2 dagen beter gaat?
Hier met vlagen nog misselijk. Wel regelmatig buikpijn en ik ben veel sneller buiten adem en moe. Haha dat slapen is soms echt een drama ja! Bij de 1e hoefde ik s nachts nooit naar de wc, pas in de laatste weken dat ik 1 keer ging. Nu heb ik nu al dat ik bijna elke nacht een keer moet. Het helpt wel om s avonds niet zoveel meer te drinken, maar ik moet nog wel s avonds iets eten, want anders word ik met een honger en misselijk gevoel wakker.
Volgende week de termijnecho, maar eerst een pittige week op het werk. 

Terug
Bovenaan