April 2021 uitgerekend

@jippie haha jaa dat erin en eruit klimmen deed ze zeker ook in het begin omdat het nieuw was en hadden we ook wel verwacht, wij zagen dat gewoon als een fase dat erbij hoort en na een tijdje ging het slapen (gelukkig) ook weer als van ouds

Vanmorgen hadden wij de termijn echo en het klopte nog precies met de berekening en de vroege echo. De datum blijft 21 april. We zagen ons kindje ook helemaal lekker bewegen daar binnen, wat geeft dat toch een goed gevoel! Morgen of overmorgen ga ik bloed laten prikken voor de NIPT, dan ongeveer twee weekjes wachten op de uitlslag.
Voor de meiden die deze week ook een echo hebben, laten jullie even weten hoe het gegaan is? Ik hoop dat het er allemaal mooi uit ziet!

Fijn zeg Jasmijn!!

ik heb donderdag de termijn echo, en volgende week maandag de Nipt!

hoe voel jij je? Ik voel me langzaam beter ook qua misselijkheid nog wel vermoeid en m'n buik word wat gevoeliger, heb het idee dat je heel licht iets ziet maar niet enorm!

spannend nog even voor de andere!

@Gebruiker10267812 Wat fijn dat het al wat beter met je gaat. Ik merk gelukkig ook dat het langzaam weer beter gaat, het ergste is voor mijn gevoel achter de rug (lees bedrust en overgeven) Dit komt denk ik een groot deel ook door de rust omdat ik 3 weken vakantie heb/had. Maandag moet ik weer beginnen en ben benieuwd hoe ik mij dan voel.
Haha ja van dat al kunnen zien zo voel ik dat ook hoor, vooral omdat het nog geheim is heb ik op de een of andere manier het gevoel dat de hele wereld kan zien dat ik zwanger ben. Toen mijn moeder laatst op bezoek was ging ik zelfs mn buik inhouden toen ik op stond om drinken voor haar in te schenken, daar moest ik zelf van binnen wel om lachen. Maar een beginnend mini buikje kunnen mijn man en ik nu wel echt zien.
Ben overigens wel benieuwd of de uitslag van de NIPT vertraging op zal lopen doordat het volgens mij nu weer drukker is in de ziekenhuizen/laboratoria door Corona

Rust doet je lichaam ook veel goed! Ik ben wel benieuwd hoe ver ik ben nu volgens de meeting want wij schelen niet veel

Haha je verhaal komt me zo bekend voor! (Even m'n buik inhouden..)

maar inderdaad een mini buikje.. pas nog wel wat broeken maar sommige zitten wat strak dus ga straks wel over tot comfort en ik zweer bij de broeken van de h&m want die ik gepast heb zitten die wel echt super!

nou nu dat je het zegt.. dat vraag ik me ook af!

Hallo allemaal,
Ik heb zaterdag een pret echo bij een andere praktijk. Dit met mijn beste vriendin. Ben enorm benieuwd hoe ze het gaat vinden.
De nipt heb ik ongeveer 1 week geleden laten uitvoeren, dus de uitslag zal eind deze week/begin volgende week binnen komen.
Gelukkig hoef ik niks te verbergen, iedereen weet het al.
Ik heb heel veel last van pijn vanuit mijn onderrug langs mijn bil en bovenbeen. Nog iemand met dit kwaaltje? Ik ben hiervoor in behandeling bij de bekkentherapeut, schijnt te vallen onder bekkenpijn.
Geniet allemaal van jullie week!

Wat fijn dat jouw echo ook goed was Jasmijn!
Junidochter Jaa de termijnecho was gelukkig goed, maar ik ben wel vooruit gezet. Datum wordt nu 16 april. Kan helemaal niet, maar goed waarschijnlijk dus wederom een snel groeiend kind. Kindje was echt enorm actief en de placenta ligt dit keer aan de voorkant dus een extra stootkussentje. Het gevoel dat je het al gaat zien klopt volgens de verloskndige. Mijn baarmoeder zit al heel erg hoog en mijn blaas is ondanks 2 keer plassen van te voren elke keer gevuld dus niet zo gek dat ik s nachts al moet plassen. Morgen bloedprikken en de nipt doen. Junidochter jij mag van de week ook toch??
Wij hebben het nu verder iedereen verteld.

Terug
Bovenaan