April 2021 uitgerekend

Hé allemaal, ik zit nog bij de verloskundige in de wachtkamer terwijl ik dit typ. Enige optie voor een echo was vandaag was met tussendoor een andere afspraak, dus we wachten even totdat we weer naar binnen mogen.
echo was weer goed gelukkig. Maakte me een beetje zorgen doordat ik afgelopen dagen veel buikkramp en dunne ontlasting had gehad. Blijkt dat de baby al vlak onder m'n navel ligt, dus vrij hoog. Verloskundige vond het iig niet gek dat ik daardoor al zo'n buikpijn had gehad. 
uitgerekende datum is vastgesteld op 26 april. 
Ik werk vier dagen in de week. Vind dat goed te doen, want ben overdag op m'n werk actief en totaal niet moe. Zodra m'n zoontje op bed ligt stort ik ook in elkaar en in het weekend en op m'n vrije dag haal ik overdag ook wat slaap in.

Wat fijn Dannie dat de echo goed was en je ook een uitgerekende datum hebt! Bij mij zat de baby ook al net onder de navel en zei ze inderdaad ook dat het niet zo gek was dat ik veel buikpijn had gehad en veel moest plassen.
Jasmijn wat vervelend dat het op je werk niet zo lekker ging. Maar fijn dat je dan thuis kan werken. Hopelijk gaat dat beter! Ja het is een verademing om niet misselijk te zijn. Vandaag ook bijna geen last gehad, maar nu 2 avonden gewoon kunnen eten. Dat was ook echt heerlijk. Gisteren zelfs een 2e keer pasta opgeschept. Vriendlief wist niet wat er gebeurde hahaha.
Vandaag gebeld door de verloskundige. Ik heb woensdag bloed laten prikken voor de nipt test. De uitslag was al binnen en gelukkig goed. 

Wat fijn dat het nu wel gelukt is met de uitgerekende datum bepalen Dannie.
En wauw wat snel dat je de uitslag al hebt Jippie en natuurlijk fijn dat de uitslag positief was! Ik had ook woensdag laten prikken maar nog geen uitslag gekregen, het is ook nog ruim binnen termijn, volgens mij 10 werkdagen. Maar zou het toch fijn vinden als de uitslag ook eerder zou komen.
Hebben jullie toevallig ook nog mijn bericht gezien over het bloedverlies, ben gewoon erg beniewd of een van jullie dat ook heeft (gehad) omdat dit voor mij iets nieuws is.

Jasmijn, ik herken het bloedverlies niet.. Maar ik zou vertrouwen op je verloskundige in dit geval. En inderdaad het kan tussen 1 week en 2 weken duren zeiden ze. Daarom was ik ook heel verbaasd dat ze gisteren al belde.

Hi alle pregnant ladies!
Nu 14+3. Het valt toch wel zwaar, fulltime werken met een baby in je buik, vooral die vermoeidheid. Maar ik ben wel van plan om minder te gaan werken, zodra ik bevallen ben. Hoe of wat precies, moet ik even met het werk en mijn partner bekijken.
Wij hebben de nipt ook al laten doen en gelukkig ook goed nieuws.
Ik las iets over bloedverlies en slijm. Ik heb ook wel eens bloedverlies, vooral bij de ontlasting. Ik pak dan een dag of 2/3 pilletjes voor aambeien en dan is het over. Wel steeds meer last van afscheiding, maar dat zal er wel bij horen denk ik dan.. 
Ben echt zo benieuwd naar het geslacht, kan niet wachten tot ik blauw of roze kan inslaan haha. We zouden eigenlijk wachten tot 20 weken, maar nu zijn we toch aan het twijfelen om het eerder te doen, de spanning is erg groot..

Fijn Jippie en Gebruiker dat de uitslag van de Nipt goed terug is gekomen. Hadden jullie inclusief nevenbevindingen gedaan?
Ik heb geen last gehad van bloedverlies, maar vriendinnen van mij wel. Die hebben alle twee daarna een goede zwangerschap gehad. 
Wat betreft een pretecho. Ik ga over een week of twee eentje plannen om het geslacht te weten te komen. Ik vond het tijdens vorige zwangerschap fijn dat ze met 16 weken al de werking van bepaalde organen in beeld konden brengen. Zorgde voor minder grote spanning bij de 20-wekenecho.
overigens is onze 20 wekenecho vandaag al gepland. Was online al aangemeld daar en werd vandaag al gebeld om een afspraak te maken.

@ Jasmijn; ik had gisteren ook beetje bloedverlies toen ik 's morgens naar de wc ging. Echt zo'n streepje bij afvegen en later wat oud bloed (druppels) op inlegkruisje. Na geruststelling van vriendin en Google verder niet gebeld, heeft mij gisteren wel hele dag bezig gehouden.. Is toch iets wat niet lekker zit... Vandaag gelukkig helemaal weg.

Ik heb vandaag geprikt voor de nipt, met nevenbevinding verwacht er niks uit maar zekerheid voorop ...

ik lees nu het eea over bloedverlies toevallig had ik vanavond voor het eerst bruine afscheiding... maar dit schijnt normaal te zijn

hier is de misselijkheid met 12 weken nog steeds niet weg helaas hoe gaat het met jullie??

eerste week van december de 20 weken gepland... bizar is het jaar al bijna om!
toch een 3D Geslachts bepaling ingepland we zijn erg nieuwsgierig en dat doen we einde van de maand, kunnen jullie wachten tot de 20 weken of ook al eerder gepland ?

Terug
Bovenaan