April 2021 uitgerekend

Zojuist de uitslag van de NIPT binnen, ruim binnen de 10 werkdagen en hier ook alles goed gelukkig. Gezien mijn leeftijd en geen afwijkingen in de familie verwacht je ook niets maar zat toch wel in spanning hoor.
Ondanks dat de verloskundige het ook al gezegd had dat licht bloedverlies normaal is (had haar ook foto's gestuurd van wat er op mijn wcpapiertje zat) geeft het mij rust te lezen dat ik niet de enige ben en het inderdaad bij meerdere dames voorkomt.
Vanavond gaan we het ons dochtertje vertellen, we lezen al een tijde "Kleine Pluis" voor zodat ze het concept van broertje/zusje een kleine beetje snapt. Ben benieuwd naar haar reactie. Ik ga straks even wat opa's en oma's bellen om te kijken of ze toevallig dit weekend tijd hebben om af te spreken zodat we het ook hen kunnen vertellen.
@Dannie en @Gebruiker en @Gebruiker wij kunnen ook niet wachten hoor tot de 20 weken echo haha en wil zeker rond de 16 weken wel een echo inplannen. Dit hadden wij bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en wat je zegt Dannie ik vond het vorige keer ook fijn dat ze dan ook al zoveel kunnen zien om die spanning weg te nemen voor de 20 weken echo.

Qua misselijkheid hier ook nog steeds, zeker wel wat minder dan 3 weken gelezen. En ik moet zeggen dat ik een tijdje niet meer gespuugd had maar zojuist kwam mijn ontbijt er toch weer uit. Als het goed is nemen vanaf nu de hormonen weer wat af en hopelijk gaan we ons allemaal weer beter voelen! Ik hou mij maar vast aan deze gedachte ;) 

Hoi allemaal, 

ik denk dat ik me eindelijk bij jullie durf aan te sluiten. Morgen 14 weken zwanger. Hier voor 5 miskramen gehad , maar nu lijkt het dan toch eindelijk echt goed te zitten. Ik heb ook al een zoontje van ruim 3 en 9-4-2021 uitgerekend van ons 2e wondertje ?

Hi allemaal!
Nipt test hebben wij zonder neven bevindingen gedaan, op aanraden van een stel vrienden van ons.
Wij hebben met 16 weken de geslachtsbepaling, deze krijgen wij op dat moment nog niet te horen. Mijn beste vriendin gaat dan de gender reveal party regelen voor het weekend erna. 
We hebben met 20 weken nog een echo opstaan, met 27 weken nog een 4d en een extra echo ivm zwangerschapssuiker.
Ik ben tot nu toe echt amper misselijk geweest, maar deze week is het me een paar keer echt overvallen. Net moeten overgeven. Vervelend, vooral als juf. Ik hoop dat dit niet op mijn werk gaat gebeuren..
Wat hopen jullie qua geslacht? Mij maakt het eigenlijk niet uit, ik ben blij met allebei.

Anfi gefeliciteerd en welkom op het forum. Ik hoop dat het nu goed blijft gaan bij je. Zoveel miskramen is niet mis.
Hier met nevenbevindingen gedaan. Wij hebben de 20 weken echo nog niet gepland. Ik verwacht dat de verloskundige daar volgende keer met 16 weken wel over begint... Ik moet zeggen dat ik dit keer ook veel relaxter ben met alles regelen. Vorige keer moest je echt alles uitzoeken en overal over nadenken en wilde ik ook alles.snel geregeld hebben. Nu dus wel kdv en net kraamzorg aangevraagd, maar gewoon alles hefzelfde als bij de 1e. Ook geen ziekenhuisbezoeken dit keer dat scheelt allemaal wel veel tijd zeg. Nog 3 dagen werken en dan lekker vakantie. Zoontje gaat gewoon naar de opvang dus lekker 2,5 dag voor mezelf en bijkomen.
Oja maandag ga ik het mijn klas vertellen! Ben heel benieuwd hoe ze reageren. Kan het ook echt niet meer verbergen. Het valt me dus nog mee dat er geen kind een opmerking gemaakt heeft.

@Anfi gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop voor je dat het ditmaal allemaal goed verloopt!
@Gebruiker vervelend dat je er nu toch last van heb, hopelijk was het een eenmalige slechte week. Qua geslacht heb ik nog geen voorgevoel maar ook geen voorkeur, mijn man daarintegen zou een zoontje erg leuk vinden omdat wij al een dochter hebben maar zou nog een dochter ook leuk vinden natuurlijk. We zijn in ieder geval reuze benieuwd!!
@jippie lekker dat je vakantie hebt, geniet er lekker van en laat je even weten hoe je klas reageerde?
Wij hebben het dit weekend aan onze familie verteld en wat een opluchting wel hoor haha, vond het maar weer lastig om zo’n mooi geheim al die tijd voor onszelf te houden. Mn vriendinnen zie ik pas over twee weken dat laat nog even op zich wachten en dan weten al onze dierbaren het. 

Ik ga morgen de verloskundige contacten om een geslachtsecho in te plannen als ik 16 weken ben, kijk daar nu al naar uit en hoop dat de regels dan weer versoepeld zijn zodat onze dochter mee mag (momenteel mogen er geen kinderen mee)

Leuk @Anfi dat je je ook bij ons voegt. En gefeliciteerd natuurlijk! 

Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht. Hoop dat de pretecho-bureau's nog open zijn over een paar weken. Anders moeten we wachten tot de 20-wekenecho. 
Mijn gevoel zegt meisje, maar ga maar uit van nog een jongetje! 

@Dannie als je gevoel een meisje zegt waarom ga je dan uit van een jongetje? Had je de nub bestudeerd dat daar meer naartoe neigde? 

Vorige keer had ik wel echt heel sterk een voorgevoel wat ook klopte maar gek genoeg deze keer (nog) niet, misschien komt dat nog

Hebben jullie ook last van een " verschrikkelijke " huid? Hier nooit last van gehad maar helaas zit m'n gezicht hals echt onder de plekjes.... weet dat een hormonen veel doen maar dit is niet erg fijn haha

Terug
Bovenaan