April 2021 uitgerekend

@Gebruiker nou toevallig vandaag een creme opgehaald bij de apotheek. Rond mijn neus en kin is het rood en jeukt het enorm. Had dus aan de huisarts gevraagd of dit door de hormonen komt of het wat anders is. Hij vermoed deels van de hormonen en deels eczeem. Ik hoop dat het cremetje aanslaat
Wat heb jij voor plekjes?

Maandag verteld aan mijn groep 8. Ik had groepjes gemaakt en ze kregen 4 puzzels. Daar kwamen dan antwoorden uit en daar konden ze de zin hoera de juf krijgt een baby van maken. Ze waren echt helemaal door het dolle en van echt?? Juf is het echt waar??? Ik kreeg heel veel vragen. Maar ze vinden het wel heel jammer dat ik het jaar niet met ze af maak. Vorig jaar heb ik ze ook gehad en toen startte ik later, omdat ik toen nog met verlof was van ons zoontje dus dat zeiden ze ook nog even. 
Ik had bij ons zoontje gelijk het gevoel van een jongentje. En nu heb ik het gevoel van een meisje, maar iedereen gokt dat... Ik vind voor ons zoontje een jongen heel leuk en zelf heb ik wel een lichte voorkeur voor een meisje.
Ik heb ook last van mijn huid. Ik heb weer veel jeuk en vlekken op mijn armen, maar het kan ook in het weer zitten. Zie bij ons zoontje ook veel meer droge plekken en hij heeft ook weer meer jeuk.

Leuk Jippie, doormiddel van een puzzel !

bij mij zijn het inderdaad droge plekjes en ook wat onzuiverheden dus een combinatie van helaas ... probeer dagelijks m'n huid heel goed te reinigen maar heb het sinds vanmorgen ook in m'n hals en decolleté ... wat hormonen wel niet kunnen doen!
Ondanks dat gaat het gelukkig wel steeds beter alleen als het moet kan ik uren slapen, ben dagelijks helemaal kapot!

Ja de vermoeidheid is hier ook nog flink aanwezig. Helaas kom ik niet veel aan rust toe als fulltime juf.
De huid problemen herken ik ook, heb sinds het stoppen van de pil mega veel vlekken en puisten, zowel in mijn gezicht als op mijn bovenrug. Echt balen als je dit nooit gehad hebt.. iemand tips?

Dat van een onrustige huid herken ik ook. Toen ik twee jaar geleden met de pil stopte kreeg ik ineens weer een extreem onrustige huid met puistjes en mee-eters. Toen ik zwanger werd van ons zoontje was dat direct over. Dit keer is m'n huid juist onrustiger geworden door de zwangerschap. Dat in combi met meer moeheid en meer misselijkheid, gok ik op een meisje. 
Bij m'n vriend is er alleen niemand in zijn familie die een combinatie heeft van geslachten in z'n gezin en hij komt uit een jongensgezin. Daarnaast zou ik het voor m'n zoontje leuk vinden als hij een broertje krijgt, maar heb ik idd ook die lichte voorkeur voor een meisje. Wie wilt er nou niet een koningspaar?
Nub theorie is bij ons lastig toe te passen omdat de echo's zo moeilijk te maken waren en je het uitstekende stukje amper zit vanaf de voorkant. Daarnaast zegt Chinese kalander ook jongen en die had vorige keer gelijk. Wat zegt de Chinese kalender bij jullie?

Ik moet zeggen dat de creme van de huisarts wel echt aanslaat, dit is een hormoon creme klasse 1 met nog iets (dacht iets van schimmeldodend), het is in ieder geval een combinatiecreme die erg laag gedoseerd is zodat hij veilig te gebruiken is tijdens de zwangerschap. Bij mij is het blijkbaar wel echt eczeem.
Op verschillende websites krijg ik verschillende uitkomsten met de chinese kalender haha dus wat de juiste voorspelling is zou ik niet weten. Via welke website heb jij gekeken @Dannie?

Vandaag nog een echo gehad omdat ik toch erg ongerust werd van meerdere keren bruine afscheiding en kleine dotjes bloed. Ze had gekeken en denkt dat het door mijn placenta komt die momenteel laag ligt en ze verwacht dat het de komende weken nog wel zo blijft. Met 16 weken trekt die mogelijk naar boven maar ze gaan dat uiteraard in de gaten houden. In dit stadium hoefde ik mij geen zorgen te maken en extra rust of maatregelen was ook niet nodig.
Daarnaast zag alles er goed uit en als leuke bijkomstigheid kon ze ook al het geslacht goed zien, het wordt hoogstwaarschijnlijk een jongetje. Ze was er zelf voor 95% van overtuigd. Als het echt klopt dan hebben we een koningspaar! Stiekem dan toch alvast over jongensnamen nadenken.

Terug
Bovenaan