April 2021 uitgerekend

Wat leuk Jasmijn-S, een koningspaar, zo bijzonder! Wacht je nu tot de 20-wekenecho totdat het bevestigd wordt?
Fijn dat alles goed gaat met de baby! Toch weer een hele geruststelling! 

Zeker een geruststelling en dat er een reden gevonden is anders bleef ik mij misschien wat ongerust voelen als ik niet wist waardoor het steeds komt.
Een kennis van mij had met 16 weken gehoord dat ze een jongetje kreeg en met 20 weken bleek het toch een meisje te zijn, hoe gek is dat. (Inmiddels ook bevallen van een meisje) Ik denk voor mijzelf dat ik mij pas na die 20 weken echt ga instellen op het geslacht, maar dat had ik met onze dochter ook moet ik zeggen. 

De 16 weken echo laten we denk ik wel gewoon staan, ook al hebben we nu al een goed idee wat het wordt. Meer dan om die spanning voor de 20 weken echo weg te halen of alles goed groeit en zit waar alles zitten moet. En eerlijk is eerlijk een keertje extra kijken vind ik natuurlijk helemaal niet erg.

Ja je hoort het toch nog best wel vaak dat ze bij 20-wekenecho ineens toch het andere geslacht vaststellen. Daarom durf ik ook echt niet met 14 weken al een pretecho te doen voor het geslacht. Ik hoop dat de pretecho-bureaus over 3/4 weken nog open zijn!
In de plaats waar ik woon is hij al gesloten. Maar veel gaan naar een dorp vlak bij ons. En inderdaad, wel fijn om alvast wat gezien te hebben van alle organen

Wij hadden afgelopen zaterdag een pret echo om het geslacht te bepalen (ik ben nu 16weken). Maar de baby wou helaas niet draaien. Morgen gaan we het nog eens proberen. Hopelijk lukt het dan wel. Ben wel een beetje gespannen, want we hebben zaterdag de gender reveal party en het zou zonde zijn als dit niet door kan gaan, door onze eigenwijze baby. 
Wel heel gek, bij de vorige pretecho had de echoscopist al vrij snel gezien wat het was, maar toen ik deze filmpjes deelde met de andere echoscopist kon zij er niks uit halen.
We doen het geheim, dus mijn beste vriendin krijgt een mailtje en zij regelt de roze/blauwe items. Ik ben blij dat we nog een zaaltje hebben kunnen huren, nu het nog mag.
Nog even in spanning afwachten dan maar..

Wat fijn Jasmijn dat je gerustgesteld bent. En een koningspaar zou leuk zijn.
Wij doen geen pretecho om het geslacht te weten. Bij de 1e hebben we ook tot 20 weken gewacht. Ik ben wel benieuwd of mijn gevoel goed is.. maar we wachten rustig af. 
Hebben jullie nu met de mondkapjes ook dat je af en toe een soort duizelig en niet lekker wordt? Ik had er vandaag weer eens last van, nu had ik ook nog niet zoveel gegeten, maar ik kreeg het warm en werd niet helemaal lekker dus heb dat kapje afgedaan en toen trok het gelijk weg. Wel ben ik gelijk gaan afrekenen en naar buiten gegaan.

@gebruiker10277253 wat spannend zeg dat straks alleen je beste vriendin het eventjes weet en jij pas zaterdag. Heb je al een voorgevoel?
@gebruiker10267812 welke dag heb je hem en heb jij een voorgevoel wat het zal worden?
@Jippie ik moet zeggen dat ik nooit echt lang in een ruimte ben waar ik een mondkapje op heb. Ik sjees zo door de supermarkt heen haha. Wel heb ik het daarna ontzettend warm en voelt het als een verademing als die weer af kan. Maar kan me voorstellen als je hem te lang op hebt je er duizelig van wordt.

Wat willen veel dames het geslacht weten! Voor ons blijft het (weer) een verassing. Ik was overtuigd van een jongen maar was een meisje. Nu geen voorgevoel, vriend denkt weer een meisje! Nog meer dames die het niet willen weten?
Nog meer mensen die zo enorm groeien. Mensen geloven bijna niet dat ik nog maar 14.5 week ben ?

Terug
Bovenaan