April 2021 uitgerekend

Noraaaaa en Gebruiker10066497: onze dochter is ook uit november 2018! Vinden jullie het leuk om samen in een (veilige geheime onvindbare) Facebook groep te gaan? Ik zit nog voor mijn NOD (morgen) maar wel een heel licht streepje. Blijft nog even spannend dus. 

Spannend Force! 
Ja er is een  geheime fb groep. Ik lees nu een wat ouder bericht van Mouikebeth :
"Ik heb een facebook groep aan gemaakt. Voor wie er in wil mogen jullie even een mailtje sturen naar
zwangerapril2021@hotmail.com
"

Hoi meiden,
Gisteren en vandaag een test gedaan. Die van gisteren heel licht positief. Vandaag test van kruidvat en action gedaan en ook beide positief, nu ook wat duidelijker! Woensdag is mijn NOD, vind het zo super spannend omdat ik wel wat krampjes heb. Bij mij is het de eerste dus weet ook totaal niet wat te voelen..
Ik wil graag lid worden van de Facebook groep dus zal een mail sturen! 

Hoi dames, ik sluit mij ook graag aan.
Gisterochtend een positieve test zo'n 4 dagen voor mijn NOD. 
Dit was de derde ronde voor ons tweede kindje. Ons zoontje is 14 maanden.
Ik heb 31 augustus een afspraak met de verloskundige staan. Ben heel benieuwd, ik ben ongeveer 12 april uitgerekend als 't goed is.
Hier alleen erg gevoelige borsten, verder geen kwaaltjes.

Hoi iedereen!
Ik ben nieuw op deze site..maar als het goed is uitgerekend begin april 2021. Vorig jaar augustus is mijn eerste kindje met 39.5 weken dood geboren en paar maanden geleden een vroege miskraamd dus ik heb een hoog risico zwangerschap. Ik ben echt super zenuwachtig voor de eerste afspraak bij de verlos. Nog 2 weken wachten. Gelukkig zelfde verloskundige als de eerste keer. Vorige zwangerschap heb ik helemaal niet op forums ofzo gezeten. Maar deze keer leek het me wel leuk om contact te hebben met andere vrouwen die in het zelfde stadium zitten als wij nu.
Gr k.

Hoi Kyrtje, 
Oh nee wat een hel hebben jullie moeten doorstaan, en nu nog!! Was hij of zij ziek of was het puur het lot? Krijg er gewoon kippenvel van. 
Ik hoop dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten over 8 maanden!!

Terug
Bovenaan